zwangeren uit Zwolle

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik kom zelf uit Zwolle en was benieuwd of er hier nog meer zwangeren rond surfen uit Zwolle?

Gr Yvje

Hoi Yvje,

Ik kom uit Zwolle, maar woon er al een tijdje niet meer..

Ik ben nu zelf 6 1/2 mnd zwanger... en jij?

Ik wens je veel geluk met je zwangerschap, geniet ervan!!

Groetjes, Denise

Hoi,

Ik kom ook uit Zwolle. Ik ben 24 jaar en 26 weken zwanger van ons eerste kindje.
Leuk om meer Zwollenaren tegen te komen hier.

Groetjes Angelique

Hoi Hoi,

Ik woon ondertussen alweer 10 jaar in Zwolle, waarvan de laatste 2 1/2 jaar in Stadshagen en dat bevalt mij prima. Ik ben nu zwanger van de 2e en dat  alweer 27 weken, wat vliegt de tijd. Ons eerste kindje is een heerlijke meid van alweer dik 2 jaar. Is dit jullie eerste zwangerschap? En Angelique waar woon je in Zwolle?

Gr Yvje

Hoi Yvje,

Ik kom oorspronkelijk uit de veerallee. maar toen we 6,5 jaar gingen samen wonen hebben we een huis in holtenbroek gekocht. Nu gaan we over een paar maand weer verhuizen, want we hebben een nieuwbouwwoning in holtenbroek gekocht.
Komt allemaal lekker tegelijk, het huis, de kleine... maar dat zal ongetwijfeld wel goed gaan komen.

groetjes Angelique

Hallo Angelique,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Er worden momenteel erg leuke huisjes gebouwd in Holtebroek, de buurt knapt erg op. Wij zijn de vorige keer ook tijdens de zwangerschap in dit huis getrokken, 3 maanden voor de geboorte van Lotte. Wanneer krijgen jullie de sleutel? Ben je al aan een babykamer begonnen, of zit je dan al in jullie nieuwe huis? Wij zijn nu klaar met het schilderen, nu nog lekker schoonmaken en de meubels erin. Dan kan ik langzaam beginnen met het wassen van alle kleertjes.
Geniet van het mooie weer en tot hoors,

Gr Yvje

Hoi Yvje,

Dank je wel. Ik verheug me er enorm op om in een nieuw huisje te wonen. Een mooi begin voor de kleine straks.
De verwachtingen zijn dat ons huis februari/maart opgeleverd kan worden. Dat loopt erg samen met de komst van ons babytje.
Hier in dit huis is de babykamer al klaar. We hebben het erg neutraal gehouden, witte muren ed. Dit zal in het nieuwe huis ook zo gebeuren. Wel kleden we de kamer leuk aan met schilderijtjes ed.
Vandaag bij Baby in Beeld geweest. Wat prachtig zeg. We weten nu ook dat we een jochie krijgen, en we verheugen ons nu meer als eerder op zijn komst.

Groetjes  Angelique

Hoi Angelique,

Gefeliciteerd alvast met jullie aankomende zoon. Had je ook het gevoel dat je een jongetje zou krijgen?
En hoe was de echo verder? Of hebben jullie alleen geslachtsbepaling gedaan? Wij twijfelen nog steeds of we een echo laten doen, wil toch ook eigenlijk wel graag het geslacht van onze baby weten. Ik heb sterk het gevoel dat het deze keer om een jongetje gaat, maar ja dat is natuurlijk geen zekerheid. Alhoewel ik het de eerste keer wel juist had. Ik moet as woensdag weer naar de VK, ben benieuwd want ik heb me toch een buik! Maar ja dat was de vorige keer ook zo, veel vruchtwater en toen was de kleine ook maar 6 pond. Waar ga jij trouwens heen wat betreft de VK, zit je ook aan de willemskade? Ik wel maar ik ga voor de bezoeken naar het gezondheidscentrum in Stadshagen zelf. Jullie krijgen ook een leuk winkelcentrum, ben erg blij met Ter Stal, want die verkopen vaak erg leuke kinderkleding voor een schappelijke prijs.
Nou kalm aan en geniet van de echo, wat is het toch allemaal een wonder....

Gr Yvje

Terug
Bovenaan