Zwangerenlijst

A

Anoniem

Guest
Hier is tie dan! De zwangerenlijst!
Weer een hoop nieuwe namen. Stuur een beetje zwangervirus naar ons!

ZWANGER!!!!

MEI
Sannie75 ronde 2 uitgeteld 3 mei
Sanvs ronde 8 uitgeteld 6 mei
Appeltje ronde 5 uitgeteld 6 mei
Moeder van Elin ronde 1 uitgeteld 7 mei
Halloweenie ronde 3 uitgeteld 9 mei
Rose27 ronde (?) uitgeteld (?)
Yvonne79 ronde 2 uitgeteld 17 mei
Cibi ronde 1 uitgeteld 18 mei
Iski ronde (?) uitgeteld (?)
Eijs ronde 1 uitgeteld 22 mei
Batsertje ronde 10 uitgeteld 24 mei
Annette1 ronde 2 uitgeteld 24 mei
Nicole77 ronde (?) uitgeteld 25 mei
Saskia75 ronde 6 uitgeteld 25 mei
Toto ronde 3 uitgeteld 27 mei
Eenzaam ronde 3 uitgeteld (?)

Gefeliciteerd dames
Laat de rest maar snel volgen!

Hoi Kat,

De zwangerenlijst groeit volgens mij behoorlijk de laatste dagen.

Ik vind dat je de zwangeren- en nodlijst super bijhoudt in je eentje, alleen voel ik me nu toch ook wel weer een beetje rot dat ik je daarin verlaten heb.
Ik had altijd het idee van als ik me wat beter in mijn vel voel dan pik ik het weer ook, maar niet voel ik me dus beter in mijn vel (nou ja op de ochtendmisselijkheid enz na) maar nu heb ik ook weer zoiets van ja straks als het allemaal goed blijft gaan zal ik er ook niet meer zoveel tijd enz. voor hebben.

Dus samengevat; zou je het erg vinden als ik de draad niet meer oppak maar gewoon hoop dat alles lekker goed blijft gaan en ik naar het mei-forum mag (zodra het er is natuurlijk)?
Natuurlijk zal ik hier ook nog wel blijven lezen, maar ik zal er dus wat minder zijn hier.

Groetjes Toto

Hoi Toto,

Dat geeft toch helemaal niet! Het was voor het goede doel. Hopelijk mag ik je snel volgen. Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Hoi Yvonne,

SORRY, SORRY, SORRY!!!! Ik weet hoe confronterend en pijnlijk het is. Ik heb het gelijk recht getrokken. Sorry, ik  was het vergeten. Was niet mijn bedoeling je pijn te doen.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan