Zwangerforum

Hoi meiden,

Ik las net het stukje van Spike over het zwangerforum wat zo nongezellig is. Ik ben het helemaal met haar eens. Sommigen lopen na mijn idee meer te zeiken dan advies te geven (zullen de hormonen wel zijn!!!). Ik kijk nog vaak hier op het forum en hoop jullie te kunnen helpen. Dir forum is leuker :))

Ben nu net de 7de week ingegaan en het gaat allemaal goed tot nu toe...
Wens jullie allemaal succes met zwamger worden!!

Liefs Sas

Nav je berichtje heb ik ook maar eventjes het zwangerforum bezocht. Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het in ieder geval fijn dat je hier een bericht hebt achtergelaten. Weet je nog hoe jij je voelde, toen je nog niet zeker wist of je in blijde verwachting was? Ikzelf ben in februari met de pil gestopt en had 7 mijn NOD.Alsnog gefeliciteerd meid, enne geniet van je zwangerschap.

Hoi Juli,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben in februari 2003 gestopr met de pil en na een jaar was het dus raak. Ik weet niet meer hoe ik me voelde. Ik had namelijk mijn cyclus niet helemala goed bij gehouden en dacht eind maart "het wordt nu wel tijd om weer ongi te worden". Bij het narekenen bleek dat ik drie dagen over tijd was. Test gedaan en een VETTE streep!! Ik voelde wel iets (achteraf) maar kan niet beschrijven wat dat was. Ik was wel erg moe en had zere borsten en opgezette tepels (mijn piersing ging erg strak zitten)moest veel plassen. Dat is eigenlijk het enige. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en heb nog steeds geen last van misselijkheid, gelukkig. Geniet er van hoewel het nog een beetje onwerkelijk is hoor...

Nou, ik hoop dat ik je binnenkort kan feliciteren!!!

Liefs Sas

Dus als ik het goed begrijp ga jij hier heerlijk iedere keer vertellen hoe ver je wel niet bent terwijl iedereen zich helemaal klem klust om zwanger te worden. Bedankt, ahum!

Anoniem, ja tuurlijk.... Er zijn ook meiden die gevraagd hebben om ze op de hoogte te houden, die leven namelijk wel mee. Nou, hier ben ik ok niet welkom dus oke, weet ik voldoende...

Vaarwel!!!!

Sas trek je niks aan van die stomme anoniemen. Daar krijg ik echt de schijt van. Als ze er niet tegen kunnne, reageren ze toch niet. En erg laf om je anonime te noemen.
Meid wat mij betreft ben je hartstikke welkom hier. Ben echt blij voor je. Hoop je na dit weekend ( heb vandaag mijn Nod dag en nog steedes niks )te kunnen volgen naar het andere forum, dan maken wij het ons gezellig daarzo.

Veel liefs van mij.

Dank je Shirley en Juli voor jullie normale reacties. Zat even te denken om me echt terug te trekken van dit forum... Blijf in ieder geval lezen en adviseren als het kan.. En anoniem (tweede) het maandforum vind ik opzich wel gezellig maar het zwangerzijn forum niet!! Daar worden weer allerlei berichtjes geplaatst van mannen die sex willen met zwangere vrouwen en serieus wordt er niet altijd gereageerd op een vraag (door anoniemen). Goed, zal voor Shirley en Juli nog even blijven!!

Liefs Sas

Terug
Bovenaan