zwangerforum

Hallo aanstaande zwangeren,
ik ben al zwanger en heb even gekeken op het zwangerforum dat momenteel nogal een puinhoop is met allerlei scheldcannonades. Blijkbaar ergeren veel zwangeren zich op de vragen van heel onzekere, misschien zwangeren. Ik denk dat iedereen jullie onzekerheid wel begrijpt maar het zijn zoveel vragen dat er bijna geen berichten tussen zitten van mensen die zeker al zwanger zijn. Misschien moet er een "misschien zwanger?"-forum gemaakt worden voor al jullie vragen. Of misschien is het goed als er op deze site een heldere lijst komt met vroege zwangerschapssymptomen. Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je echt alleen maar kan wachten tot je test positief is of dat je ongi wordt. Dat is zwaar frustrerend natuurlijk maar eigenlijk is het gewoon niet anders. Verder natuurlijk iedereen heel veel succes toegewenst.
Groetjes

Voor alle duidelijkheid, die 1e anoniem is degene met het probleem, want deze reactie is hetzelfde als die op het zwangerzijnforum iemand met teveel tijd en een ziek gevoel voor humor. Snap het nou, de helft is niet echt!!

Ja sorry hoor! Ze probeert gewoon lief te zijn en nu gan jij (anoniem van 10:06) ook lelijk lopen doen! Er zijn een paar zwangeren die hier af en toe kijken of ze misschien jullie vragen kunnen beantwoorden. Want Gufrie heeft gelijk. Alleen een testje kan jullie onzekerheid oplossen. En ter verdediging van het andere forum. Het is er ook heel erg leuk!!! Alleen kunnen wij sommige vragen van jullie ook niet beantwoorden en sommigen worden dan gek van die vragen en gaan rotantwoorden terugschrijven. Maar over het algemeen is iedereen heel aardig en behulpzaam naar elkaar toe.

Verder wil ik iedereen op dit forum heel veel succes wensen met de pogingen!!!

Weet je : dit zwanger worden forum is toch iedere maand voor iedereen het misschien zwanger forum. Daar is het dus voor. Iedereen kan schrijven wat zij wil en als iets je irriteerd dan lees je het lekker niet. Waar mensen zijn zijn verschillen en dus irritaties ,maar dat wil nog niet zeggen dat we elkaar moeten gaan zitten uitkafferen. XXX

Ik ben net nieuw hier, na veel zoeken eindelijk een leuk forum gevonden waar ik een hoop kwijt kan. (het is niet altijd leuk voor mijn vriend mijn onzekerheid aan te horen). En nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik niet precies weet wat er aan de hand is tussen de zwangeren en nog proberenden. Maar in mijn zeer nabije omgeving (mijn schoonzus) heb ik gemerkt dat zwangere vrouwen soms nogal vreemd uit de hoek kunnen komen, (geen kritiek op jou lieve gufrie, jou post was helemaal niet slecht bedoelt). Maar nu wij proberenden weten hoe vervelend het is als je vervelend benaderd word op een gewone vraag, laten we dan als het ons wel lukt de volgende generatie proberenden zo goed mogelijk te gaan helpen. (haha ik lijk moeder teresa wel)

Ik ben ook van het zwanger zijn forum. Wat jammer dat er zo'n gedoe is tussen de zwangeren en de niet zwangeren.

Ik kan me best voorstellen dat sommige vragen van niet zwangeren op het zwanger zijn forum (zoals bv wat zijn de symptomen als je zwanger bent etc) vervelend worden als je ze al weken elke keer opnieuw leest. Maar om er dan vervelend op te reageren lijkt mij toch niet echt de bedoeling. Zelf reageer ik dan gewoon niet en ga lekker verder met lezen.

Wat betreft die lijst waar Gufrie het over heeft (met alle symptomen van zwangerschap) daar zijn er tig van op het internet. Toen ik nog niet zwanger was heb ik er ook naar gezocht en genoeg gevonden. Het is en blijft gewoon een feit dat er geen standaard lijst met symptomen is en dat alleen een test uitsluitsel kan geven.

Nouja ik hoop dat de rust op de forums snel terug is. Alle nog niet zwangeren: heel veel succes en hopelijk komen jullie als het zover is toch naar ons forum. Er zijn ook hele aardige meiden en de maandforums zijn ook heel erg leuk en leerzaam.

groetjes, jane

Terug
Bovenaan