zwangerig..

A

Anoniem

Guest
hallo, ik zit nu in ronde 3 en elke keer dacht ik; nu ben ik zwanger Tss, hoor mij nou...elke keer...pfff...maar goed, vorige keren dacht ik het, dus nu erg voorzichtig, maar ik heb de volgende kenmerken; misselijk bij inspanning, kriebelige borsten(raar gevoel, niet echt pijn, voel ze gewoon steeds) en erg duizelig en prikkerige ogen. Is dit grieperig of zwangerig? Herkent iemand de 'klachten'? oh ja, pas 1 maart NOD...
liefs Noui

Je NOD pas op 1 maart, dat is dan nog ruim een maand.

Indien je nu zwanger bent, dan heb je je eisprong gehad. En hoef je echt niet tot die tijd te wachten met testen, maar heb je je eisprong gewoon een stuk eerder gehad.

Wacht gewoon nog twee weken en als de klachten dan zo blijven of verergeren dan kun je al vast een test doen.

Sterkte.
Miep

ik bedoel natuurlijk 1 februari! Aanstaande dinsdag, ik heb vrijdag een feestje en wilde wel een wijntje drinken...denken jullie dat ik alvast kan testen vrijdag?? Gewoon voor de zekerheid, als het dan wat is weet ik ten minste waarvoor ik mijn wijntje laat staan....(verder geen alcoholprobleem hoor!)

Terug
Bovenaan