Zwangerkadoos nu al ontvangen!

Vorige week heb ik de kadoos al ontvangen, bleek ik de coupon niet te hebben gekregen om deze zelf op te halen en werd het met de post bezorgd.
Vond het trouwens wel een beetje vroeg, maar goed....

Ik helemaal blij, leuk uitpakken. Nou wat valt dat tegen. Twee leuke tijdschriften die een ruime maand oud zijn en ik dus al het gekregen via familie. Een speen, een nestle popje, 2 luiers en een tubetje zinkzalf. Verder alleen maar folders.

Hopelijk is die van de prenatal beter (heb me laten vertellen dat hier weinig folders in zitten en meer gebruiksvoorwerpen).

groetjes Sylvia

29 aug.

ik heb ze een maand geleden al ontvangen

tjah in de dozen zitten maar een paar leuke bruikbare dingen de rest kan zo bij het oud papier van mij mogen ze het wel een keer vernieuwen en dan aan ons aanstaande mama`s vragen wat een leuke inhoud is

liefs black

Wat gek!
Ik heb vorige maand al de doos opgehaald, helemaal vol! Billendoekjes, knuffel, doekje voor aan de speen, speentje, flesje, magazines, houder voor billendoekjes etc..
Helemaal leuk!
Gaat van de week de bel: de postbode met een Zwangerkadoos?? zat er een brief bij dat ik de doos niet heb opgehaald en dat ze deze alsnog sturen.. Maar dan wel de afgeslankte versie! Precies die jij ook beschrijft, Sylvia..
wel jammer, want in de doos die je ophaalt zit veel meer!

Had de doos een paar weken geleden ook al opgehaald bij Etos, vorige week kreeg ik er nog 1 via de post. In de eerste doos zat veel meer. Idd wat Myrte beschrijft. De doos via de post zat lang niet zoveel in. Maar ach het was dubbelop en gratis.
De doos van Prenatal vond ik vorige keer het leukst, dus daar kijk ik naar uit. Als het goed is kun je die rond de 7e maand halen.

Bij mij bijna zelfde verhaal. Van etos 1 v.d winkel en 1 thuis, maaaar bij mij zat in beide het zelfde!!! Dus wij hebben nu alles dubbel en idd ook al van Prenatal inmiddels binnen, die was ook redelijk vol.. Maar ook vergelijkbaar met die van de Etos.. hoop luiers en speentjes (3 stuks en dat terwijl wij beide het liefst geen speen willen gebruiken). Vind idd wel dat er (belachelijk) veel folders met de dozen mee komen!!!
Maar ja voor gratis en niets.. ach...

vraagje krijg je van de doos (blijde doos) van de prenatal bericht als je hem kunt halen?
Of kun je met 7 maand zwangerschap naar een winkel gaan om hem te halen?
Ik heb hem namelijk wel besteld.

Ik van de Etos ook heel snel bericht en heb de doos bij de winkel gehaald en daar zaten best veel bruikbare spulletjes bij. maar idd ook veel nuttelose oude tijdschriften!

Terug
Bovenaan