ZWANGERKADOOS

A

Anoniem

Guest
Hihi, ik heb vandaag post gekregen van jonge gezinnen.
Ik mag de doos op gaan halen bij de etos. Als mijn man thuis komt gaan we naar het dorp lopen en deze ophalen, ben beniewd. Kei leuk dat je deze dingen krijgt allemaal. Maakt me eigenlijk ook niet veel uit of het bruikbaar is of niet, ik vind het gewoon leuk dat er aan je wordt gedacht. Ik ben erg gek op cadeautjes, hihi .
Spannend spannend X

Jaaa... leuk he... ik heb hem vorige week opgehaald!!!....

Groetjes Chris

Even een vraagje. Hebben jullie lang moeten wachten op een ophaalbericht? Of zijn jullie al ver in de zwangerschap?
Ik heb de dozen van Felicitas, Kruidvat en Prenatal in de 5/6e week aangevraagd (ben nu 14w6d) en ik heb nog helemaal niets gehoord.

Groetjes,
Paula

De prenataldoos krijg je pas tegen het einde van  je zwangerschap. Bij mij was de volgorde van afhaalbericht.......etos, kruidvat en dan pas prenatal. De kruidvat door krijg je ook pas rond de 30ste week.
Groetjes Lillian

Hoi hoi,

Ik heb de doos gisteren opgehaald en eerlijk gezegd vond ik de inhoud een beetje tegenvallen in tegenstelling tot 3 jaar geleden toen ik voor de eerste keer zwanger was.
Er zat nu een pak zwitsal lotiondoekjes, een bewaardoos voor deze doekjes, een Ouders van Nu en een Kinderen in.
De vorige keer zat er een lepeltje bij en een speentje en volgens mij ook nog een knuffeltje.
Maar dat maakt verder niet zoveel uit hoor!
Het is altijd leuk om iets te krijgen!

Groetjes Sesam

P.s. ik kreeg de ophaalbon in de 15e week opgestuurd en hij is 3 weken geldig.

hallo
mag ik ff storen ?
de  kruitvat doos had ik ook aangevraagd en optijd een afhaalbericht gekregen, maar
ze  hadden  de doos niet opvoorraad en  ze wisten ook niet wanneer ze ze weer kregen.

inmiddels is mijn dochter 7 maand en  de doos hebben ze  nog nooit

misschien is ie  d'r optijd voor de volgende?      

sajo 5 weken en mama van 2

hoi allemaal,
ik heb de dozen allemaal al gehad.
eerst de doos van de baby dump,
hier zat een knuffel, bewaardoos voor billendoekjes, bekertjes, lepeltjes, t-hirtje, flesje en slabertje in.
daarna de etos doos
zaten zwitsel doekjes en een bewaardoos in.
een proefmonstertje met billen creme en dan tijdschriften met bonnen die over datum waren.
daarna de prenatal doos
hier zat een heel pak luiers in 28 st van de pampers, billendoekjes en bewaardoos, een pakje voeding opvolgmelk en een bakje om 3 voedingen mee te nemen en een speen en een speenvoor de fles. en twee proefmonstertjes.
en als laatste de kruitvat doos,
een speen een bewaardoos voor fiso baby voeding, twee meegroeiluiers
en een proefmonstertje natrusan.

met een bon kreeg ik bij de baby planet een fotoalbumpje
met een andere bon kreeg ik nog een badcape.

groetjes petra

hi ik wilde even reageren op het feit dat de meeste het vervelend vinden dat er een hostess langs komt voor de babydoos van felicitas.Zelf heb ik er bijna een jaar gewerkt en ik vind het jammer dat jullie de hostess zo vervelend vonden,maar je kunt ook gewoon weigeren,je krijgt dan geen pakketje,maar dan heb je ook geen hostess over de vloer,ook kun je van te voren zeggen dat je geen verkoop wil,dat vinden ze echt niet erg!realiseer wel dat een hostess het aanvoelt als ze niet welkom is,dat is een rotgevoel.Dan kun je beter eerlijk zijn.Ik drong mijzelf helemaal niet op en als je niets wilt kopen dan doe je dat gewoon niet.Ik hoop dat de rest van de dames verder nog veel plezier zullen hebben van de dozen,ik moet ze nog krijgen allemaal,dus ik kijk ernaar uit!
groetjes allemaal en een dikke knuffel!

Terug
Bovenaan