zwangerkadoos..

hebben jullie al leuke gratis geschenkendozen ontvangen, omdat je zwanger bent?
Heb nog niks ontvangen..is dat niet vreemd?
groetjes van mij en voor iedereen een gezond en mooi 2010 gewenst!!

Als het goed is heb je als je je hebt aangemeld bij prenatal voor de blije doos een oproep of via de mail gehad of via de post. Zo niet moet je even een mailtje sturen heb k ook gedaan en kreeg toen een niewe oproep via de post. Heb m vorige week gehaald. De doos van felicitas kon je al heel vroeg halen in de zwangerschap, maar dat heb k niet gedaan. Ze waren nog al opdringerig de 2e keer toen ze langs huis kwamen.
\Liefs

Ik vond alleen de door van prenatal leuk bij de eerste. Idd van felicitas zijn ze werkelijk mega opdringerig. Ze willen je van alles aansmeren van boeken tot een kinderlaptop!!! Bleh. We hebben de eerste keer alleen het tijdschrift kinderen genomen (leuk). Dus toen iemand mij bij deze zwangerschap voor felicitas heeft opgegeven ben ik de doos niet gaan halen. Helemaal geen zin in dat verkoopgedoe. Enne al die melkbussen mogen ze ook houden.
De doos van prenatal is trouwens nog steeds leuk. Ga idd maar even bellen als je nog geen uitnodiging hebt gehad.

groetjes

ik heb ook de doos van prenetal is super schattig en verder heb ik er meerdere aangevraagd maar heb verder ook niks ontvangen van een berichtje om de doos af te halen..toch wel een beetje jammer want ze maken je lekker en je denkt toch dat je wat dingetjes krijgt en informatie maar dan vervolgens hoor je er niks meer van....nou ja het is nou niet dat die kleine nu al iets te kort komt haha spulletjes in overvloed..wat ik wel heel leuk vind het is tijdschrift wij jonge ouders!!

Ik heb die van felicitas en van prenatal en van de kruidvat aangevraagd; DIe van de kruidvat is al heel lang niet leverbaar.

Ik moet eerlijk zeggen; het zijn best leuke dozen, maar onmisbaar zijn ze absoluut niet.
En die felicitasdame is inderdaad een kleine ramp.

Terug
Bovenaan