ZWANGEROFNIET

A

Anoniem

Guest
MIJN NOD WAS WOENSDAG 12januari, zaterdag heb ik eenbeetje bruinsel gekregen ging ervan uit dat ongi zou volgen want normaal komt de volgende dag bloed zondag niks maandag niks en maandag een beetje bruinig roodig slijm.sóchtend wel een test gedaan maar een hele lichte streep alleen bij het licht zichtbaar wat betekent dit ben ik zwanger of niet,heeft iemand zoiets meegemaakt geef aub voorzover mogelijk advies

bij mijn eerste kind was het streepje ook heel erg slacht zichtbaar bijna niet te zien en toen we een 2de test deden gaf hij niks aan en toch was ik zwanger
succes gr mariet

het zou betekenen dat je morgen een week overtijd ben,maar ik zou voor de zekerheid tot nog ff wachten tot zaterdag of zondag of even je huisarts bellen die kan je ook wel op weg helpen hoor.ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat er in het begin een vage streep aftelezen was en kreeg toen het advies van de cb infolijn om het na een dag of 3 nog eens te testen.en toen was het wel duidelijk te zien,het zou dus goed kunnen wezen dat je nog niet genoeg hcg in je urine heb.ok dit was mij uitleg en hoop dat je er wat aan heb.groetjes en zal duimen voor je.....ps wat je ook zou kunnen doen even je temp morgenochtend opnemen wel in je billegaatje hoor want als het boven de 37 uit komt bv 37,2 of meer kan het weleens wezen dat je toch zwanger ben,maar een test doen kan ook geen kwaad over 3 dagen.

hoi wacht het nog maar ff af, maar als dit nog een paar daagjes doorgaat en krijgt dan pas je echte ongesteldheid kan het ook nog betekenen da je mk hebt! succes we lezen het wel

Terug
Bovenaan