zwangerr worden

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben 26 jaar, we zijn al 13 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil maar niet lukken, elke maand denk ik het is raak maar na 2 dagen word ik weer ong, elke keer een teleurstelling, mijn man kan nog positief blijven maar ik niet meer. Help hebben jullie mischien wat tips. Hopeloze vouw

hoi hoi,ik weet het is heel erg moelijk,ik heb echt er een hele tijd over gedaan,om het los te laten.de enige tip die er is is er toch proberen er mee om te gaan,probeer er positief tegen aan te kijken van! het is me tijd nog niet,ik heb heel erg in de put gezeten.elke maand weer een teleurstelling,maar op een gegeven moment gaat het je leven beheersen[bij mij was dat het geval]kreeg ruzie met mijn partner,en dat schiet allemaal niet op,want de stress kan het ook tegen houden,en uiteindelijk had ik er zo genoeg van,dat ik er nu anders tegen aan kijk en denk,het komt vanzelf wel,alleen duurt het wat langer,echt op een gegeven moment heb je er genoeg van en leg je je er bij neer,veel sucses gr manuela

Hoi,

Heeft iemand ervaringen met een ovulatietest, werkt het of niet echt.
Ben benieuwd.

Groeten

Terug
Bovenaan