zwangerrr maar vind t eng

Hoi Allemaal,

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest omdat ik even gast terug genomen heb na 2 spontane miskramen en een curretage in 2009. Maar ik heb net getest en met een paar seconden was het al duidelijk. Ik ben weer zwanger! Ik vind het erg leuk maar ook doodeng. Mijn man weet t nog niet maar ik moest t even met iemand delen.
De andere keren ging het mis met ongeveer 43 dagen (cyclus) en ik zit nu op dag 37. Ook heb ik nergens last van dus ik vind t allemaal nog erg spannend.

xx
 
Hallo,

Proficiat!

Nou hopelijk blijft het nu allemaal wel plakken en kun je straks lekker genieten.Voor nu zal het nog wel even spannend blijven,dus

SUCCES!!

Groetjes Bien
 
Kan mij heel goed voorstellen dat je bang bent.
Het blijft spannend.
Maar probeer wel te genieten.Het is zo bijzonder om zwanger te mogen raken.
 
Van harte met je zwangerschap! Ook ik hoop dat je er goed doorheen gaat komen, en dat je er binnenkort echt van kunt gaan genieten! Sterkte met de twijfel en onzekerheid en probeer er toch vast een beetje van te genieten!
 
Dank jullie voor de reacties. Ik probeer er ook wel van te genieten, en t lijkt wel of nu na de test ineens alle kwaaltjes ineens komen hahah. Heb de hele tijd wat van krampjes maar goed dat hoort erbij, ben soms wat misselijk en heb gevoelige borsten. En dat heb ik bij de laatste 3 keren niet gehad, heel vreemd. We zien het wel, ik bel maandag de gyn en dan zal ik de week erop wel mogen komen.

xx
 
nou meid kan me wel voorstellen dat het nu ook weer eng aanvoelt voor je meid! heb het zelf ook gehad... en nu ben ik alweer 16 weken zwanger... Hopelijk geld dat ook voor jou meid!

dikke knuffel!
 
Terug
Bovenaan