Zwangerrrrr:-)

Ook ik mag me melden, 7/5week!
Ons eerste kindje, en we zijn heel blij!
maar vinden het ook heel spannend...
Vraagje wanneer kun je een afspraak maken voor de eerste controle bij de verloskundige, ik lees veel verschillen op internet de èèn met 7/ 8weken en mn moeder zegt joh pas met 10 weken maar ik ben zo benieuwd!!

Gefeliciteerd!

Je kunt gewoon bellen dan vragen hun hoe lang je zwanger bent en plannen ze een afspraak in! Ik had mijn afspraak al bij 6 en een halve week.

Liefs,

Sabrina

Gefeliciteerd...

En gewoon de praktijk van jou keus bellen...dan weet je t zeker...
Ik heb vorige week voor de 30e de eerste afspraak staan, dan ben ik 7.5 week...

Geniet ervan...
Groetiezz Mell

Gefeliciteerd!!

Ik heb 2 februari de eerste afspraak. Dan ben ik ruim 7 weken. Volgens mij verschilt het nog al van VK.

Wij denken er over om naast de gangbare echo's nog 1 of 2 keer naar een echobureau te gaan voor extra echo's. Denken meer mensen daar over?

Hey meid! Van harte en welkom bij de club!
Het ligt aan je verloskundigepraktijk wanneer je de 1e echo krijgt. Meestal rond de 9 a 10 weken, dan kunnen ze goed zien hoe lang je zwanger bent en is de 1e risicovolle periode voorbij. Ik krijg met 7w2d een echo maar dat komt omdat ik al bij de gynaecoloog/fertiliteitsarts liep en ik al een keer een miskraam heb gehad.
Succes met alles! Wanneer ben je uitgerekend?

Gefeliciteerd en welkom bij de septembermama's!!

Ik zou ook gewoon bellen en dan komt het vast goed! Ik heb volgende week mijn eerste echo bij de gyneacoloog. We zijn dan 7 weken en krijgen het om te checken of alles goed is!

Succes en geniet ervan!
Liefs Lieke

@yaan.

Wij willen ook 1 of 2 extra echo's laten maken. Vind het geweldig om die kleine te zien en voel mezelf toch altijd weer een stuk rustiger als ik heb gehoord dat alles goed gaat!

Gefeliciteerd!
Je kunt gewoon je vk praktijk bellen. Hun vragen naar je eerste dag van je laatste menstruatie. Dan plannen ze een afspraak met je in. Het verschilt per vk wanneer je heen mag. Ik mag 6 feb dan ben ik 8 weken en krijg dan ook al een (inwendige) echo. Kan niet wachten!

Liefs

Terug
Bovenaan