ZWANGERRRRRR

A

Anoniem

Guest
 Hallo meiden,
Ik ben er even niet geweest want ik was op vakantie, maar nu moet ik toch echt even iets kwijt.
Ik wist nooit wanneer mijn NOD was heel irri. Nu was ik net terug en had ik zere en vollere borsten ik hoopte maar dacht het zal wel niet. Vanmorgen toch maar een test gedaan was nu ook nml. af en toe misselijk en wat denke je verschijnt er toch na een paar minuten een tweede streepje. (terwijl ik dit typ zit ik met een smile van oor tot oor) Het tweede streepje was wel wat lichter maar dat telt toch ook of ben ik mezelf aan het blij maken met niets? Zo dat lucht weer op bedankt meiden. Ik las dat er gelukkig weer een aantal zwanger zijn geworden en voor de klus meiden ga zo door het komt echt.

Groetjes Bianca(25 ronde7)

nou van harte gefeliciteerd ik zou zeggen geniet er maar lekker van want
een streepje is een streepje!!
geniet van een fijne zwangerschap.
groetjes pally

Fantastisch!!! Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!! (Ondanks de misselijkheid, )

Maisie

Hoi Bianca!

Gefeliciteerd!! Streepje is echt streepje hoor, wanneer je morgen weer zou testen zul je zien dat de streep dan al donkerder wordt!
Laat die smile maar lekker een tijdje zitten hoor en geniet van dit gevoel!   Hoop dit zelf ook snel weer te mogen ervaren!
Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben met uiteindelijk een geweldige baby!!

Groetjes Ineke

Wauw Bianca, geweldig voor je!
Geniet ervan, het is echt super zwanger te zijn.
Hoop dat je misselijkheid snel over is.

Groetjes TeHa

Hoi,

Geweldig, gefeliciteerd zeg!

Kom je met me mee naar het maart forum of zit al in april?

Lekker genieten, ik had ook eerst een heel licht streepje zelfs maar die werd met de dag duidelijker en afgelopen zaterdag was het een dikke vette streep!

Liefs brenda

Hoi meiden heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes ik kreeg er een warm gevoel bij.Ik ga nu ook zeker genieten alleen nog even een vraagje: Ik wet nml. niet wanneer ik bevrucht ben geraakt zeg maar omdat ik een heel onrm mens had. (2 jan, 16 feb, 22 mei) maar in welke week zit ik dan nu? wanneer moet ik de verlosk bellen? Want ik dacht misschien omdat het een licht streepje was,dat ik in het prille begin zit.

En voor Brenda als je dit nog leest ik weet nog niet of ik op het forum van maart of april zit even afwachten, maar anders spreek ik je daar wel weer.

Nou nogmaals bedankt en ik  voor jullie.

Groetjes van een zwangere dodo (ha,ha)

Gefeliciteerd!!!! kan iemand mij toch vertellen wat NOD is, want dat kom ik steeds tegen.....

Terug
Bovenaan