Zwangerscahp vertellen.

A

Anoniem

Guest
 hallo allemaal,

Ik   heb een vraagje hebben jullie leuke ideeen om aan opa en oma te vertellen dat ze opnieuw een kleinkind erbij krijgen.

Ik hoor heel vaak babysokjes geven maar dat is een beetje standaard vond ik.

Heeft iemand nog leuke ideeen .

Ik hoor het graag   alvast bedankt.

Groetjes Sabrina

Hoi,

Wij hebben voor onze oudste een t-shirt laten bedrukken (www.simplycolors.nl) met:
Hoera, ik word grote broer! We hebben het hem aangetrokken en zijn naar de opa's en oma's gegaan. We hebben er ook een foto van gemaakt, en deze via mail aan de vrienden, familie en bekenden gestuurt.

Groetjes, Cathy

PS:

Zou bijna deze vergeten!
Een EHBO-pakket. (Eerste hulp bij oppassen) Daarin zit een rompertje, slab, luiertje, speen en klein pakje billendoekjes. Kun je in een kinderrugzakje of koffertje doen.
Succes gegarandeerd!
Veel plezier met vertellen!

Groetjes, Kat

Wij hebben boeken gegeven, genaamd: Oma/Opa, vertel eens. Daarin moeten zij allerlei vragen beantwoorden over hun leven en later dat boek ingevuld teruggeven. Vonden wij wel erg leuk.
Ik heb ook wel gehoord dat ze een veiligheidsspeld hadden ingepakt als een sieraad. Of inderdaad dat EHBO pakketje. Ook erg leuk. Of T-shirt waarop staat dat je papa/mama wordt. Of als je binnenkort jarig bent, een taart met daarop: mama/papa wordt X jaar. Of vakantiefoto's laten zien met daarop een foto met op jullie buik geschreven dat jullie zwanger zijn, of daar de echo tussen stoppen. Ook leuk. Veel succes in ieder geval. En volgens mij maakt het niet veel uit hoe je het verteld. Ze zullen toch wel verrast en blij zijn.

grz miepke

Die shirts van Simplycolors zijn inderdaad heel leuk.

Mijn kinderen hebben nu de volgende shirtjes:

"Ik ben de grootste zus"
"Ik ben nu ook een grote zus"
"Ik ben het kleine broertje"

Zo leuk.

Ik denk dat ik als we nog een keertje zwnager   zijn, dat ik dan kies voor een shirtje, ik wordt een grote broer.   Of een shirtje met straks zijn we met z'n vieren.

Miep

Terug
Bovenaan