A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben op m'n 22e bevallen van een kindje die nu 7 jaar. Willen nu graag voor een tweede. Mijn eerste zwangerschap was een cadeautje. dus ik heb me tot aan een paar weken geleden nooit verdiept in 'hoe wordt je zwanger'. </p><p>3 weken geleden zou m'n eisprong moeten zijn volgens een kalender-app en heb toen een test gedaan. Zo ontwetend dat ik ben zag ik een heel dun lijntje dus heb toen nog 2 testen gedaan omdat ik dacht dat ik de test tijdens het plassen had verzopen. Het waren action testen en dacht dat ze het niet deden en heb ze weggegooid. De app zei immers dat die dag mijn eisprong was. </p><p>Nu lees ik op het forum dus dat er maar 1 piek is en dat je die ook net zo snel weer kan missen. Ik merk dat ik erin doorsla. Ik ben de hele dag aan het lezen op internet over hoe vaak, hoelang, hoe laat en hoeveel testen. In een beker of gewoon erop plassen. De één zegt 12.00 uur testen en de ander zegt 13.00 en 20.00 uur. En als je dan getest hebt en ik zit in de piek, hoe vaak kan ik dan gemeenschap hebben? 1x per 48 uur of gewoon elke ochtend/avond? </p><p> </p><p>Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoop via dit topic tips te krijgen over hoe ik het kan aanpakken.. </p><p>Dank jullie wel voor het meedenken alvast!</p>