Zwangerschap aankondiging werk

<p>Hoi allemaal,</p><p style="text-align: left;">Ik ben nu 12 weken zwanger van ons tweede kind en alles gaat goed. Nu moet ik het nog vertellen op mijn werk, maar daar zie ik een beetje tegenop. Door de corona is onze zaak tijdelijk dicht en hoeven we maar 2x in de week aanwezig te zijn. Hierdoor zie ik mijn baas eigenlijk ook niet tenzij hij er toevallig is. Hebben jullie misschien tips hoe ik dit het beste aan hem kan vertellen? </p>
 
Ik heb laatst m'n baas een berichtje gestuurd met de vraag of ik haar die week even persoonlijk kon spreken. Toen kwam ze op een dinsdag even naar het werk en kon ik het haar vertellen. Als ze niet had gekund die week, had ik haar gebeld en het telefonisch verteld.

Nadat ik het m'n baas verteld had, heb ik m'n collega's getrakteerd op donuts versierd in roze en blauw. Het was direct duidelijk :)
 
Ik heb het mijn werkgever ook telefonisch meegedeeld. Ik zat midden in mijn vakantie en bij hervatten van mijn werk kon je al een buikje zien bij mij.

Ook de collega’s heb ik digitaal op de hoogte gesteld.
 
Dank jullie wel allemaal voor jullie tips!
Ik heb de knoop doorgehakt en hem gebeld en zijn reactie was gelukkig positief en hij was blij voor ons. Mijn collega's weten het inmiddels ook en die waren allemaal erg blij.
 
Terug
Bovenaan