Zwangerschap beha

<p>Hallo Dames. </p><p>Ik ben 16+6 weken zwanger en begin te merken dat mijn beha's strakker gaan zitten. Zit niet meer zo lekker. </p><p>Nou ben ik vorige week bij de prenatal geweest en heb daar even rond gekeken voor beha's maar omdat het me eerste zwangerschap is weet ik niet zo goed hoe of wat. Nou heb ik een verkoopster daar gevraagd om informatie maar die vertelde mij dat ik de beha een maat groter moet kopen dat wat ik nou al heb dat ik er nog een hand achter moest kunnen steken bij mij borsten. Maar dit zit dan toch helemaal niet lekker dat het veel te groot is?  Kunnen jullie mij op weg helpen? En waar hebben jullie de beha's weg gehaald. </p><p> </p><p>Groetjes Margreet </p>

Ik heb de BH’s van Noppies aangeschaft. En dan gewoon in mijn eigen maat. Zelfs nu na de bevalling dat ik weer wat nieuwe heb besteld. Vind ze erg fijn zitten! 

Bedankt voor je reactie.
Maar had je dan tijdens de zwangerschap al een voedings beha aan? Ik zie alleen die staan op hun site of ik kijk niet goed. 

Ik heb bhs van bon prix. Zo n set met 2 voedingsbhs. Ik heb ze flink groter gekocht omdat ik mijn eigen maat echt niet meer paste. Heb ze zonder beugel, ik dacht dat dat nooit wat zou worden gezien mijn maat, maar heerlijk! Ben nu pas 9 weken zwanger maar beste aankoop ?

Ik heb voor de tussentijd bh's bij de zeeman gekocht. Niet te duur, aangezien je maat nog een paar keer kan veranderen tijdens de zwangerschap. 

Ik heb bij 10 weken ook een maat groter gekocht. Bij Hunkemöller gaf ze aan dat voor de omvang deze op het strakste gaatje moest want dan kon het nog meegroeien. Overigens zij ze wel meteen geen garantie dat je het einde hier mee haalt. 
Mijn moeder zei vervolgens gewoon voedingsbh’s kopen als je borstvoeding wil gaan geven dan scheelt in de kosten.

Hoi hoi,
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb echt al andere bh’s nodig. Heb er 2 bij de livera gekocht en 1 in bestelling. 1 met beugel en de andere zonder beugel. Heb gewoon gekocht wat goed zat. Door de rekbare stof kan het nog wat groeien. Het moet natuurlijk ook gewoon steun geven! Vond het ook al lastig. Heb zelf een grote cupmaat en nu al 1 cupmaat gegroeid. Hopelijk wordt het niet veel erger. 

Terug
Bovenaan