Zwangerschap bekend maken aan Ouders(opa en oma)

<p>Hoi Mama’s</p><p>Ik ben voor het eerst zwanger, uitgerekend in februari 2020. </p><p>Nu worden mijn ouders voor het eerst opa en oma en wil ik het op een leuke manier bekend maken. Ze zijn nu op vakantie en komen over 2 weken terug, dus ik heb nog even de tijd om iets voor te bereiden. Hebben jullie Leuke ideeën of suggesties?</p><p>Gisteren mijn termijn echo gehad en erna mijn schoonouders ingelicht(dit wordt hun 2e kleinkind), die hadden tranen in hun ogen van geluk. Net zoals mijn schoonzus. Echt super leuk.</p><p>Maar toch wil ik voor mijn ouders iets speciaals doen omdat dit hun eerste kleinkind wordt.</p><p>Kunnen jullie mij helpen met leuke ideeën?? </p><p>Bedankt alvast;)</p>

Ik had een voorleesboek gekocht, “het enige echte voorleesboek voor opa’s en oma’s”. Bij ons kwam het uit zo met kerst het nieuws te vertellen dus dat maakte het relatief makkelijk om zo’n cadeautje te geven. Maar ze vonden het wel heeeel leuk!
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!

Ik had voor mn  moeder een Blond Amsterdam beker gekocht met Oma erop. Je zou daar de foto van de echo in kunnen doen, of (foto van) de zwangerschaps test als je die hebt. 

Hee! 
Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij hebben het mijn ouders en zus verteld met een rompertje: oma's knuffel, tantes knuffel en voor mijn vader eenrtje met: here comes the trouble.
Allemaal met tranen in de ogen!
Geniet ervan,  liefs 

Gefeliciteerd!! Woj hadden knuffels besteld met een truitje aan en daarop de tekst lieve opa en oma willen jullie op mijn knuffel (hond/beer) passen tot dat ik er ben.
Ook hier allemaal in tranen van blijdschap :)

Van Harte!! 
Ik had mijn ouders allebei een langwerpige horloge doosje gegeven, die ik nog had liggen van een juwelier. Zij dachten dat ze een sieraad kado kregen. Maar daar had ik een zwangerschapstest in gedaan. Complete verassing natuurlijk. 
Maar bekers, slabbertjes, rompertjes met opa en oma erop zijn ook altijd leuk.
Of een doos donuts kopen en aan de binnenkant 1e echo foto plakken met de tekst, eten jullie mee? Mijn mama wilt niet als enige dik worden. Zoiets? :)
Of een leuke selfie met ze maken op je mobiel en als ze de foto willen zien. Laat je een plaatje zien met jullie worden opa en oma.
In ieder geval heel veel succes!!

Wij konden het rond kerst vertellen, we doen dan altijd met de familie cadeautjes onder de boom. Dus ik had voor mijn ouders een koffertje er onder gezet, daar stond op ehbo (eerste hulp bij oppassen) met daarin een speentje, knuffel, luiers en spuugdoekje. En de reacties hebben we stiekem gefilmd geweldige beelden! 

Ik heb ze een fotolijstje gegeven met de tekst: 
Je kan me nog niet horenJe kan me nog niet zienMaar als ik ben geborenMag ik dan in dit lijstje misschien?
daar een leuk plaatje van Nijntje bij.

Terug
Bovenaan