<p>Heej dames,</p><p>Ik heb al meerdere forums gelezen maar voor mijn gevoel nog niet volledig antwoord kunnen vinden.</p><p>Toen we besloten hebben voor kinderen te gaan bleek dat ik PCOS had, nooit eerder problemen gehad maar na het stoppen met de pil geen menstruatie. Na overleg met de gynaecoloog besloten om te starten met clomid aangezien er verder geen 'risicofactoren' waren zoals diabetes of overgewicht.</p><p>Door middel van echo's ook kunnen zien dat er een eisprong is geweest, verwachting van de gynaecoloog was 10 januari. Na aanleiding hiervan bloed laten prikken, die waarden waren te laag dus werd een menstruatie verwacht. Mijn NOD was 24 januari, maar tot op heden nog geen menstruatie maar ook de zwangerschapstesten die ik gedaan heb op de 25e en vandaag de 28e zijn negatief. Normaalgesproken is na een bevestigde eisprong de tijd toch 14 dagen tot een menstruatie plaats moet vinden? Meer dames hier last gehad dat de testen negatief blijven maar er ook geen menstruatie optreed? Ik weet op dit moment even niet goed wat ik moet doen of verwachten aangezien ik wel wat tekenen heb gehad van zwanger zijn.. lichte bloeding een week na de eisprong (innesteling?), en op dit moment toch ook wat misselijkheid en gigantisch vaak moeten plassen.</p><p>Iemand van jullie ervaring mee? De assistente van de gynaecoloog</p>