<p>Hoi alle mama,</p><p>Ik ben 5 dagen geleden bevallen van een gezond kind. Alleen heel me zwangerschap en de bevalling waren zo zwaar dat ik denk dat ik ni zwangerschap depressie heb. Ondanks de eerste miskraam die ik heb gehad was ik zo onzeker van mezelf of ik nog een kind zou krijgen. Heel voorzichtig gedaan tijdens de 2e zwangerschap met heel veel complicaties ligt de kleine nu al 5 dagen in me arm. Ik was na de bevalling en ben nu zeker ook nog heel gelukkig en dankbaar dat het allemaal goed gaat meter kleine. Heb tot nu toe nog geen leuke kraamtijd gehad omdat alles me een beetje dwars zit behalve een gezond kind. Ik heb vanmiddag zelfs een paar keer aangedacht dat ik de kleine pijn wilde gaan doen, dat ik hem niet meer leuk vind. Ik schrok hier heel erg van en zo bang dat ik dan ook echt iets ga doen dat ik nooit mezelf kan vergeven. Zijn er ook mama’s die ook een beetje hetzelfde probleem hadden/hebben? Als jullie het leuk vinden kunnen we misschien een groepsapp maken dat wij elkaar kunnen steunen! </p>