Zwangerschap en kwalen

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar de huisarts geweest, Ik heb namelijk sle (auto-immuunziekte) en daardoor kan bij mij een zwangerschap anders lopen.

Sinds van de week heb ik namelijk last van een zonne allergie, dit is een gevolg van de SLE en doordat ik zwanger ben, wordt het daardoor versterkt. De huisarts zei wel dat bij iedereen de weerstand minder is en daardoor sneller eceem en allergieen naar bovenkomt.

Volgende week vrijdag mag ik naar de dermatoloog, want ik heb er zo erg last van dat het wel handig was om na te laten kijken. Als ik 's morgens vroeg de honden uitlaat krijg ik er al last van. je heb dan nog bijna geen uv, maar genoeg voor mij om er last van te krijgen. Normaal geven ze allergiepillen, maar dat mag niet met de zwangerschap en toen ze vroeg welke medicijnen ik nog meer slikte vond ze het raar dat ik ondanks de pretnison die ik slik alsnog zo erg uitslag heb.

Het is nu voorlopig maar even binnen zitten en hopen dat de dermatoloog iets kan, aangezien we de zomer nog moeten krijgen en we als hobby karpervissen en een volkstuin hebben.

Jeetje wat vervelend zeg,hoop dat dermatoloog iets voor je kan betekenen waardoor je toch lekker de zomer tegemoet kan.
Er is niks zo vervelend om met zo'n weer binnen te zitten..

Succes

Wat vervelend! Heb je al eens bij een homeopaat gekeken? Misschien dat die wat meer voor je kan doen, dit is alleen symptoombestrijding.

Ik doe aan shiatsu (drukpuntmassage), dat help altijd wel. Of ze meer voor me kan beteken nu met de zonneallergie weet ik niet.

Het is zeker vervelend allemaal, maar ik hoop dan ook wel dat het na mijn zwangerschap weer minder erg is.

Dan is dit weer voor jouw niet zo leuk. Ik heb wel vaak last van warmte allergie maar dat is nu nog niet aan de orde. Heel veel sterkte en zal duimen dat de dermatoloog iets voor je kan betekenen.

Terug
Bovenaan