Zwangerschap en praktijkexamen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ben nieuw hier, maar toch aangedurfd een account aan te maken om mijn zwangerschapskriebels te delen. Ik wil heel graag zwanger worden. Momenteel ben ik alleen bezig met een opleiding cursus. Volgend jaar moet ik de laatste module doen en in oktober /november praktijkexamen doen in het masseren van paarden. </p><p>Ik wil alleen niet wachten tot november volgend jaar om te beginnen, mijn vraag is eigenlijk tot hoeveel weken kun je zoiets nog doen? Werken doe je in principe ook tot 6 weken voor de bevalling, maar in hoeverre ben ik dan nog in staat om een paard te masseren? Wil zo erachter komen met hoeveel weken het het beste zou kunnen. </p><p> </p><p>Groetjes!</p>

Heyhey, 
Ten eerste is het echt toeval als je meteen de eerste ronde zwanger word. 
En ten tweede; het tweede trimester is het beste, omdat je je in het eerste trimester niet lekker voelt en het eerder trimester is alles te zwaar. Maar: misschien ben je wel 9 maanden lang beroerd en lig je 9 maanden plat.
Ik dacht dat als ik zwanger word dat ik dan nergens last van zou hebben, omdat mijn moeder en niemand in de familie ergens last van had. Nou.. Ik zit al bijna 3 maanden in de ziektewet en het ziet er niet naar uit dat ik binnenkort weer ga werken. 
Dus ik zou eerst maar eens nadenken wat je belangrijker vind. En wat doe je als je ook ziek word? De kans is misschien niet groot, maar houd er wel rekening mee voordat je voor verrassingen kom te staan. 
Succes met keuzes maken :)

Bedankt voor je antwoord!
De kans dat het gelijk raak is, is klein. Dat weet ik, maar straks is het wel gelijk raak en ben je te vroeg.
Of dat het zo lang duurt en als ik het nu uitstel het heel lang gaat duren dat ik had gewild dat ik eerder was begonnen.
Ik vind het zo lastig en probeer nu dingen gewoon simpel op een rijtje te zetten, maar de kinderwens is zo groot..

Terug
Bovenaan