<p style="text-align: left;"><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Dag iedereeen,</span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik zit zelf een kleinbeetje met een dilemma. Zelf werk ik 32 uur in de week (4dagen) in de schoonmaak. Fabriekschoonmaak. Het is veel buk, til, lopen en staan. Zo maak ik op, onder en achter grote machines schoon.</span></p><p style="text-align: left;"><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Zit nu zelf op 19 weken. En merk dat alles wel erg zwaar voor me begint te worden. Ik </span>merk dat de werkzaamheden moeizaam verlopen. Ik word vaak duizelig en moet vaak tussendoor Wat rust nemen. Daarnaast heb ik het idee dat er ook weinig rekening gehouden wordt met mijn zwangerschap. Vandaag werd mij verzocht om op een ladder te klimmen en kreeg ik commentaar toen ik tussendoor wat rust nam.<span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;"><br /></span></p><p style="text-align: left;"><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Heb hier al wel contact over genomen met HR. <br />Ben bek en bek af na een werkdag, en dan kom je thuis en dan heb ik nog een kleine van 11 maanden en de huishouding.</span></p><p style="text-align: left;">Ik vind het zo ontzettend moeilijk, want ik wil niet overkomen als die verveelde collega die zwanger is. Maar aan de andere kant moet ik ook aan me zelf en de kleine denken.<br /><br /></p><p style="text-align: left;">hoe denken jullie hierover? </p>