Zwangerschap gym?

Vanaaf hoeveel weken kan je al beginnen met zwangerschap gym te volgen, want ik heb wel vaaker over gehoord maar mijn verloskundige heeft daar nog niet over gehad met mij en ik ben echt benieuwd of jullie het weten!

Want hoe eerder hoe beter natuurlijk, maar ik wil graag jullie meningen horen.

Groetjes!

Hi!

Bij mij zat de folder/inschrijvingsformulier van de gym bij de bevestiging van inschrijving kraamzorg...
Ik heb me eigen dus ingeschreven rond de 12 weken. Ik verwacht over een week of 2, 3 te kunnen beginnen. Anders even googlen of vragen aan je verloskundige!

Liefs, Nicole 23w5d

Ik heb me al een hele tijd geleden opgegeven en kreeg vorige wk bericht dat ik de 30e ga beginnen. Toen ik info op t internet zocht stond er ook bij dat je je t beste voor de 20 wk al kon inschrijven zodat ze dames bij elkaar konden zoeken die ongeveer dezelfde tijd uitgerekend zijn.

Groetjes Pamela 22w5dg

heeej,

Ik heb van de week begonnen met zwangerschapsgym, toen was ik 25 weken...
Groep van 7 vrouwen allemaal in dezelfde tijd uitgerekend.
Het zijn 10 lessen, elke dinsdagavond.
De eerste keer is me goed bevallen, echt leuk om met elkaar over je klachten te praten en even heel bewust met je kind bezig te zijn.

Ik doe het idd via het kraambureau en die starten de cursus als je tussen de 22 en 28 weken bent. Heb me ook voor de 20 weken al opgegeven...

Groetjes

Ik heb het idd ook al met de kraamzorg aangevraagd, ik heb vandaag de uitnodiging binnen, ga 15 december beginnen met een cursus van 8 bijeenkomsten van 1 uur.

Ik heb er zin in !

Groeten

Als het goed is begint het voor mij rond de 30 weken 8 avonden voor de bevalling en nog eens 3 avonden erna om weer in vorm te komen.
Ik heb mij met 16 weken opgegeven.

Volgens mijn verloskundige begint het meestal rond 28 weken.
door de feestdagen is er geen start in dec hier en begin ik 7 weken tevoren.....
op tijd opgeven kan geen kwaad!

Terug
Bovenaan