Zwangerschap inderdaad miskraam geworden

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Gisteren een echo laten doen bij de VK en de zwangerschap is inderdaad een miskraam geworden.
Gelukkig was mijn baarmoeder en eileiders helemaal schoon. (inwendige echo deed vorig jaar niet pijn, nu wel, omdat ze de eileiders ook controleerde)

groetjes Mariska

hoi mariska,

Dat is even een flinke tegenvaller, dan verheug je je en dan gebeurt er dit, verleden jaar december toen ik een van mijn tweeling verloor dacht ik even dat ik gek werd, maar ik ben nog steeds hier, geeft het wat tijd om te bezinken want het kan behoorlijk zeer doen soms niet ineens maar wat later als je het niet verwacht.

Gelukkig is je baarmoeder schoon en kan je als je dit natuurlijk wilt weer een kansje wagen.

Veel sterkte,
 groetjes Bianca

Hoi mariska,
Zoals je zelf al wel dacht is dus echt zo, wel een tegenvaller denk ik. Ik wil jullie sterkte wensen en ook met de curritage. Gelukkig is alles wel schoon!!!!Maar het blijft een grote domper!!
Veel sterkte.
Liefs Naomi

Hey Maris,

Onwijs veel sterkte!
Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen
maar onwijs veel sterkte en kop op

Liefs Jolanda

Hallo allemaal,

Ik was heel verdrietig, maar het heeft niet zo mogen zijn. Nu gaan we eerst voor een ander huisje kijken en zodra we zijn verhuisd gaan we ervoor.
Heel erg bedankt voor jullie steun en we gaan nu weer verder met de leuke dingen!
Zoals onze kindjes die weer nieuwe dingen leren en natuurlijk de zwangerschappen van andere forummers!!

liefs Mariska

Wat jammer nou!!
Dan is je gevoel toch goed geweest (helaas).

Maar goed... heel veel sterkte!!

Groetjes Debby.

hai hai

Balen zeg, gelukkig voelde je het al een beetje aankomen. sterkte!
heb je al een leuk huisje op het oog,...
ik zag op hyves je tatoo  kick hoor, is ie echt?

In het nieuwe jaar gaan we kijken voor n ander huisje. En die tatoo is van internet (ik mocht willen dat ik zo slank ben hahaha)

groetjes Maris  

Terug
Bovenaan