Zwangerschap jeuk??

<p>Hallo dames, dit is mijn tweede zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen jeuk gehad. Nou de tweede zwangerschap van 17 weken vannacht heb ik niet kunnen slapen. Jeuk op me armen en af en toe bij mijn benen. I dont know what it is. Ik heb net op google gekeken het lijkt normaal te zijn zeggen ze. Vriendinnen zeggen iets met te hoge suiker. Wie heeft er ook last van?? </p>

Beste albana,
ik heb hier tijdens mijn eerste zwangerschap heel veel last van gehad. Wat voor mij hielp was in bad gaan met bad olie en daarna huid droog deppen. Bij mij had het niets te maken met zwangerschapsdiabetes want die had ik niet?

Had er ook vanaf de 15e week tot ongeveer de 25ste week last van! Daarna was het ineens over! Ik heb mij wel op cholestase laten testen maar daar kwam niks uit! Heb ook gebruik gemaakt van metholzalf, dat hielp voor de nacht wel! Succes

Ik heb dat ook gehad vanaf week 17 t/m week 21 ongeveer. Daarna was het helemaal over en nu heb ik er nooit meer last van (nu bijna 27 weken zwanger) Ik had ook vreselijke jeuk op mijn buik en borsten. Af en toe na het sporten ook op mijn rug, armen etc. Verloskundige toen gevraagd en die zei dat het puur met de hormonen te maken kan hebben en bij je buik/borsten dat het ineens gaat groeien waar je huid aan moet wennen. Ik heb toen wel menthol gel gebruikt op mijn buik, dit verlichtte wel wat. 

Bedankt dames!. Ik heb dinsdag controle. Maar voor de zekerheid morgen langs de huisarts ff checken. Ik wens jullie allemaal fijne zwangerschap perioden en zorg goed voor jezelf❤?

Terug
Bovenaan