zwangerschap kreeg nog een onverwacht staartje......

A

Anoniem

Guest
Hallo moedertjes.....

Hier even een berichtje van mij. Ben en paar dagen niet aanwezig geweest, want ik ben even weer terug geweest in het ziekenhuis.
Dinsdag op woensdag nacht ben ik een hele grote stolsel verloren en heel veel bloed, ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, waar ik gistermiddag om half zes een curretage heb gehad. Vanmorgen ben ik weer thuis gekomen.
Gelukkig mocht Silas mee naar het ziekenhuis. En nu voel ik me weer erg goed, en heb geen last meer van het vloeien, daar ben ik nu wel vanaf.
Het was wel schrikken hoor, maar gelukkig ging alles goed.
Kunnen we nu weer op nieuw gaan genieten.......

Liefs Hilma

BAH!!! Dat was zeker wel schrikken!
Wel fijn dat alles nu goed schoongemaakt is en dat het vloeien nu ook gelijk over is. Lijkt me toch niet echt fijn... Maar gelukkig ben je nu al weer thuis.

groetjes Cathelijne

Hoi Hilma,

Wat naar zo'n onverwachte terugkeer naar het ziekenhuis. Maar gelukkig ben je weer thuis. Blij dat je je nu weer goed voel.
Enorme leuke en aparte naam trouwens; Silas !!! Heel mooi.

Heel veel liefs,
Annette

hai hilma,
Ik had je al gemist de afgelopen dagen! Vervelend wat je hebt meegemaakt, ik heb precies hetzelfde meegemaakt   3 weken na een van mijn miskramen vorig jaar. Dan weet je opeens wat ze bedoelen met " vloeien alsof er een kraan openstaat". Ik snap dat je erg geschrokken bent, gelukkig komt het snel weer goed. Maarrrr wel veel appelstroop eten!!
Groetjes Annemarie

jeetje, schrikken zeg. Maar gelukkig ben je nu weer opgeknapt.

Gatsie, vervelend zeg, ben je lekker thuis met je gezin en moet je alsnog naar het z'huis. Fijn dat het zo goed is afgelopen!
En nu maar genieten..... (met al zn ups and downs)!

Groet, Juul

Hai Hilma,
Ik lees in een ander topic dat je je nog zo beroerd voelt na de curretage, balen voor je!!
Zoals ik al eerder schreef heb ik ook zo'n bloeding gehad. Ik heb me toen de weken daarna ook ontzettend belabberd gevoeld, zo slap en snel draaierig. Ik had net te weinig bloed verloren om bloed te krijgen, en dan heeft je lichaam tijd nodig om weer te herstellen. Ik kan me voorstellen dat je het nu wel even gehad hebt, loodzware laatste loodjes en dan nu dit weer. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en wilde je even een dikke knuffel geven! Kus Annemarie

Terug
Bovenaan