zwangerschap kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Is het altijd zo dat als je zwanger bent dat je dan misselijk bent en pijn/jeuk aan de bosten moet hebben?

Ik heb last van mijn onderbuik/laag. Een beetje een drukkend gevoel, en soms als ik er op druk dan voel ik het ook. Net een soort gevoel van blaasonsteking? (alleen geen pijn bij het plassen)
Kan dit ook een teken zijn van zwangerschap en hebben meerdere mensen dit.

Verder heb ik zover ik weet geen andere kwaaltjes.

Gr. Niek

Hai,

Nee hoor, niet iedereen heeft pijn in z'n borsten of last van misselijkheid. Ik was van de eerst niet echt misselijk, maar heel moe en duizelig. Ook geen last van mijn borsten. Dat drukkende onderbuikgevoel herken ik wel. Ook nu ik net zwanger ben van nr 2 heb ik dat drukkende gevoel ook. Het lijkt op een opgeblazen ballon. Deze keer heb ik dus ook geen echte pijn in mijn borsten en ben bij vlagen een beetje misselijk. Ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor. Wanneer is je NOD?
Succes!

liefs
Fee Julia

NOD is de dag dat je ongesteld moet worden toch?
Mijn NOD is maandag 16 oktober. Tenminste als mijn cyclus regelmatig is want dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil.

Liefs Niek

hoi Niek,

Ik heb hetzelfde als jij, ik heb ook zo'n ballon in mijn buik en ik ben heel moe en slaap veel meer. Dit had ik vorige maand ook toen heb ik ook positief getest maar daarna toch ongesteld geworden. Nu voel ik me echt helemaal hetzelfde als vorige maand, maar nu heb ik geen krampen vorige maand wel, dus ik hoop dat het deze maand allemaal goed gaat!! Wij lopen trouwens gelijk ik heb ook de 16e mijn nod. Spannend hoor. Wanneer ga je testen? ik denk ik de 17e dan is mijn man jarig.

groetjes Kriebels

Hey Nienke....

Was de vorige maand ook wat misselijk en pijnlijke borsten...Toen was er niets aan de hand...Werd gewoon ongi..
Ben nu weer misselijk wel erger...Soms denk ik dat ik zo moet overgeven..(misschien wordt ik wel ziek ???!!!) En heb ook pijnlijke borsten...
Maar heb volgende week donderdag pas mijn NOD...
Maar dat zegt niets....Je moet maar gewoon afwachten..Ook al is dat soms erg moeilijk
wordt vaak zo ongeduldig..haha...

Liefs Lies

Terug
Bovenaan