Zwangerschap na verlies.

<p>Hallo (aanstaande) mama’s! </p><p>Zonder gelijk mijn hele verhaal op te delen, vind dit nog steeds moeilijk. Vraag ik mij af of er ook moeders zijn die na het verlies van een kindje weer zwanger zijn geworden en hoe je dit hebt ervaren of ervaart. Ik ben over 3 weken uitgerekend, en loop behoorlijk tegen verschillende angsten en emoties aan. Ben heel nieuwschierig hoe dit voor andere mama’s is. </p><p>Liefs</p>
 
Hallo,
Wat afschuwelijk voor je. Wj hebben met 21 weken zwangerschap afscheid moeten nemen van ons kindje. Inmiddels hebben we nog twee kindjes gekregen. Het kan haast niet anders dan dat je na zo'n ervaring  allerlei angsten en emoties hebt. Ik probeer alles maar toe te laten. Dat werkt voor mij het beste. 
Heel veel sterkte
 
Hallo,
in 2016 onze tweeling verloren met 24 weken. Inmiddels zijn we sinds dit jaar een gezonde dochter rijker. Ik heb me de hele zwangerschap toch wel zorgen gemaakt. Vooral die drempel van 24 weken viel me zwaar. Maar de echte “last” viel pas van mijn schouders toen ik onze dochter na de bevalling gezond en wel in mn armen had
 
Terug
Bovenaan