zwangerschap naar msikraam.

ik heb een vraag aan jullie;
ik heb een dochtertje van 5 jaar.
afgelopen december heb ik een miskraam gehad van 2 maanden. ik ben nu al 7 maanden bezig en nog steeds niet zwanger. bij mijn eerste was ik direct zwanger, en mijn tweede zwangerschap in drie maanden, ik ben nu wel weer regelmatig ongesteld, is het wel eens voor gekomen dat je naar een miskraam dan niet meer zwanger wordt. ik ben daar zo bang voor, en heeft het nu zin om naar de huisarts te gaan of is dit pas naar een jaar, groetjes marjan

Hoi Marjan, ik ken vele mensen die na een miskraam weer zwanger zijn geraakt.
Het beste is toch om er niet teveel mee bezig te zijn.Dit is moeilijk maar je zult zien dat dit beter werkt.

Veel succes en maak je niet al teveel zorgen.Liefs Engel

hoi Marjan,

Net zoals Engel zegt er zijn heel veel vrouwen die gewoon weer zwanger worden na een miskraam dus zou niet meteen denken dat het niet meer gebeurt.

Je bent nu ook weer een paar jaartjes ouder en dan schijnt het ook weer wat langer te kunnen duren voordat je zwanger kan worden, je dochterje is nu 5 dus dat betekent dat ook jij weer 5 jaartjes ouder bent, mag ik weten hoe oud je nu bent, ik ben zelf 33 jaar en zit nu in de 6e ronde.

Succes ermee en tot mails!
Hopelijk is het snel raak voor je en ook voor mij!
groetjes: Chili

Hoi Marjan,

Ik denk dat je met dit soort vragen beter terecht kunt op het forum, zwanger worden na een miskraam (staat ergens onderaan bij de onderwerpen). Daar zijn allemaal vrouwen die na een mk weer zwanger proberen te worden.

Terug
Bovenaan