Zwangerschap nr 6

He meiden,

afgelopen week de laatste uitslagen van de onderzoeken gehad( na 5 miskramen)en er was niets medische te vinden. Had stiekem al het idee dat ik zwanger was, maar NOD is pas 6 juli.
Laatste dagen erg misselijk en kan niet ophouden met huilen, vreselijk!
Vandaag (tegen beter weten in) toch alvast een test gedaan, omdat ik 14 dagen geleden m'n eisprong had en wat denk je....hartstikke zwanger!!!!
Mijn man komt straks thuis van een zakenreis en kon net aan de telefoon mijn goede nieuw bijna niet voor me houden.

Nu maar hopen dat deze keer de zwangerschap 9 maanden mag duren en alles goed zal gaan.

Ik hou jullie op de hoogte en blijf voorlopig nog op dit forum tot alles meer zeker is.
Veel succes allemaal, ik denk aan jullie en zal voor jullie duimen!!

Groetjes Floor

Lieve Floor,
wat een goed nieuws en wat spannend weer voor je,
wat een verrassing als je mannetje zo thuis komt, betekend dit een visje op de valreep??

Ga je nu met de aspirines aan de slag, gefeliciteerd ,

Veel liefs Jeanette

Hoi Floor

Wat goed van harte meid! Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Ik zit van 1 miskraam al in de put maar 5 keer, wat hoop ik voor jou dat het goed blijft gaan.

Liefs
Lotte

Goed zeg, van harte!!
Ik vind je sowieso een kanjer, ik weet niet of ik het zou kunnen voor de 6e keer. Maar ik weet zeker, de aanhouder wint. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat. Leuk je ons nog wel op de hoogte houdt, het maartforum zal wel snel komen.

Liefs, bons
x

Terug
Bovenaan