Zwangerschap onverwachts..of een wonder?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben gisteren 12 okt. achter gekomen dat ik zwanger ben.   Na lang aandringen van mijn beste vriendin. Heb ik toch maar een CB tst gedaan en ja.. het kruisje kleurde blauw...blauwer ging niet. dus zwanger. Vol ongeloof staarde ik naar het tst venstertje en het was net of ik droomde... hoe..wat ...wanneer....die vragen  maalde  door m'n hoofd.  

Ik had 10 sep. te horen heb gekregen van de Gyn dat ik niet zwanger kon worden met al die cystes in mijn buik. En dat het waarschijnlijk heel lang ging duren. ..allemaal moeilijk moeilijk. Maar kort na het bezoek van de Gyn. kreeg ik last van me borsten en tepels en last van mij stoel gang, veel afscheiding, emotionele buien en  ook zijn mijn smaak pupillen anders geworden en wordt ik al misselijk van sterke geurtjes. (sinds kort), ook verloor ik enkele druppels bloed maar dat is nu over. Alleen heb ik geen last meer van mijn tepels ..die doen geen pijn meer. Is dat erg btw?
Maar goed.. deze zwangerschap komt eigenlijk als een verassing, heel onverwachts en misschien wel een klein wonder!

Ik laat het niet weg halen.   Zijn genoeg vrouwen die al jaren proberen zwanger te worden en het niet lukt. Ik bid voor ze dat het bij ze lukt.

Ik wil iedereen die zwanger is en zwanger wil worden heel veel geluk en succes wensen.

liefs Xiotje

WAUW, gefeliciteerd met deze wonderlijke verassing!!!

Ik ben zelf het bewijs dat doctoren het niet altijd goed hebben:
Na een doorgebroken blindedarm ontsteking werden bij mijn moeder haar eierstokken verwijderd; omdat ze nog vrij jong was lieten ze een klein stukje zitten voor de hormonen, maar ze zou nooit meer zwanger kunnen worden....

Jaren heeft ze onvijlige sex gehad totdat ze op een dag dacht: als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zwanger was... Toch een test gedaan en ja hoor... Zwanger!
Haar eierstok was 'gewoon' weer aangegroeid!

Geniet lekker van deze wonderlijke zwangerschap!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan