Zwangerschap, schildklier problemen en antistoffen....

Ik was even benieuwd of er meerdere mensen last hebben van de bovenstaande combinatie...

Ik ben nu 12 weken zwanger, heb een te traag werkende schildklier waarvoor ik medicijnen heb en nu blijkt uit bloedonderzoek ook nog dat ik antistoffen heb ... Gisteravond heeft de vk weer bloedgeprikt om de antistoffen verder na te laten kijken..Nu dus nog een weekje wachten op de uitslag. Heb alleen geen idee eigenlijk wat voor "gevolgen" het zou hebben, iemand hier bekend mee???

Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Maar ik zou als ik jou was anders de vk gewoon even bellen zodat ze het je nog even uit kan leggen. Anders ga je je misschien een week lang ongerust maken terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.

Ja, nou hun kunnen niet meer vertellen dan wat ik tot nu toe weet, en dat is dat er eerst onderzocht moet worden in hoeverre de antistoffen aanwezig zijn....Dus vandaar dat ik dacht, misschien heeft er iemand hier ervaring mee :) Achja, het is de 3e en bij de 1e is het volgens mij niet eens onderzocht, bij de 2e wel alleen liepen we toen bij de gyn en werden de onderzoeken niet heel erg besproken mits er wat aan de hand was.... achja, we wachten wel. Ik voel me goed, amper zwanger zeg maar, dus zal vast wel meevallen hoop ik dan maar :)

Hoi!

Ik ben een januari mama en lees wel eens wat verder dan mijn neus lang is-:)

Ik ben dus zwanger van onze derde en heb ook een traag werkende schildklier en gebruik hiervoor Euthyrox 100 mg per dag. Ook had ik antistoffen maar de resus factor was negatief dus geen problemen verder.
Inderdaad, bij de eerste keken ze daar nog niet eens naar en nu wordt het wel onderzocht. Niet druk maken hoor, mocht er iets zijn dan zul je een spuit krijgen na de geboorte geloof ik...