Zwangerschap symptomen

<p>Wij willen graag een 2e kindje. Alleen is mijn cyclus na onze eerste wat onduidelijker dan voorheen. Soms duurt deze 28 dagen en de andere keer weer 35. <br /><br /></p><p>Ik hou het bij in een app en ik denk dat vorige week dinsdag mijn ovulatie was. Dit gaf de app ook. Helemaal zeker weet ik het niet. Ik heb sinds gisteren krampen in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. <br /><br /></p><p>Zouden dit de eerste tekenen van een zwangerschap kunnen zijn? Wanneer zouden jullie beginnen met testen? Ik zit nu op cyclusdag 24. <br /><br /></p><p>Bedankt voor het meedenken!</p>
 
Deze site staat ook wanneer de beste test dag is;
https://www.ikbenzwanger.com/uitgerekende-datum-zwangerschapskalender-bevalling.php
(Het kan zijn dat je mijn berekening hebt maar dan moet je even je eigen  invullen)
Succes!
 
die symptomen had ik ook wel bij menstruaties, het kan allemaal. Toch  nog even geduld hebben. ik heb trouwens ook onregelmatige cyclussen. Om onrust over NOD en eisprong te voorkomen heb ik dipstick ovultatietesten gebruikt. Dan weet je het zeker. 
 
 
Die symtomen heb ik ook bij mijn eisprong of menstruatie. 
Door mijn wisselende cyclus, zo te lezen jij ook. Zou ik eens beginnen met ovulatie testen. Zo weet je zeker wanneer je een ei sprong heb
 
Terug
Bovenaan