zwangerschap testen

A

Anoniem

Guest
hallo

wie heeft er ervaring met de kruitvat (witte doosje voor 5 euro)
zwangerschap testen??
ik ben nu al ander halve week over tijd maar de test wijst negetief uit.
waarom zouden ze zo goedkoop zijn??
ik vind ze wel handige als de normale.
is er al iemand geweest die de test ook heeft gedaan en toch zwanger bleek te zijn met een negetieve test??
ik hoop dat er iemand mij kan helpen.

groetjes natasja

Hier wil ik wel even op reageren. Ik heb zelf ook de test gebruikt die jij beschrijft. Ik dacht: "ach als het dan negatief is, dan heb ik in ieder geval niet veel geld weggegooit"

Ik had twee keer een heeeeeel vaag streepje. Maar een streepje is een streepje zeggen ze. Dus ze werken wel degelijk hoor. Alleen zijn ze denk ik niet zo secuur als de clearblue's.

Ik hoop dat je er snel achter komt of het echt negatief is of toch positief. Dus je moet OF nog even wachten omdat je HcG nog niet hoog genoeg is, OF je moet een wat duurdere test proberen. Als die negatief is...dan wete je het in ieder geval.

Succes

Hoi,

Ik heb er ook een in huis.
Maar ik kan pas op de 19de testen.
Ik heb er een van de aphoteek reserve in huis.
Die had ik al eerder maar ben er toch maar voor de zekerheid een bij gaan halen omdat ik op zaterdag moet testen en als ik nou op zondag nog een keer wil testen ik geen reserve had.
En toen ben ik bij die van de kruidvat uitgekomen.
Maar volgens mij moeten alle testen aan bepaalde regels voldoen, dus ook deze zou het gewoon moeten doen.

hoop dat je hier wat aan hebt.

grt
Anita

Ik heb deze testen ook gebruikt en op de dag van mijn Nod 2 vette strepen. s'Middags weer getest met het 2e testje en weer een   2e streep.
Ook nog met een DA merk getest en weer een 2e streep toen was het vooor mij wel duidelijk.
Ik wens je succes ermee.
Groetjes

Terug
Bovenaan