zwangerschap verbergen

hey dames,

ik heb tips nodig..
aankomend weekend komt me zwager het hele weekend bij ons logeren..
en aangezien naast de enorme vermoeidheid ook de misselijkheid om de hoek is komen kijken word het nog moeilijker om het te verbergen.

wie heeft tips om de boel te verbloemen want hele door gapen en futloos zijn en ook nog het eten verplicht weg werken met lange tanden valt natuurlijk enorm op

Ik snap wat je bedoelt, ik voel me precies zo. Ik zou ook niet weten hoe ik het moet verbergen. Zou het ook op niet lekker voelen houden.

Je kunt het niet vertellen aan je zwager? In vertrouwen..
Een weekend is wel lang zo. Succes!

we willen het echt voor ons houden een miskraam is al moeilijk en als je het dan aan iedereen moet vertellen is net zo pijnelijk..

ik heb wel over na zitten denken om ouder en schoonouders te vertellen bij een goede echo maar denk dat mijn man het ook voor hun stil wil houden..

Meiden ik was vorig jaar zwanger en op me werk merkte ze ook wel dat ik moe en niet helemaal lekker was. Ik heb aangegeven dat ik bloedarmoede had en dat ik me daardoor zo voel dit heeft gewerkt. Toen ik 13 weken was heb ik het ze pas verteld en ze waren allemaal verbaasd. Succes met jullie zwangerschap en hoop dat jullie een hele mooie zwangerschap hebben

Terug
Bovenaan