zwangerschap verschijnselen????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd erg last van emotionele buien, veel afscheiding erg moe en heb het gevoel dat mijn buik zo opgeblazen is.     Lijkt ook wel dat hij dikker is geworden (misschien een verbeelding maja) Ik heb al twee testen gedaan en allebei gaven ze negatief aan. Maar toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben.

Vanmorgen werd ik wakker was ik in 1 keer vet misselijk daarna was het gelukkig weer over!!

Kan iemand mij misschien iets meer vertellen of heeft iemand dit ook meegemaakt??

Groetjes Emma

hoi Emma,
Ja je bent niet de enige met die verschijnselen. ik was afgelopen week ook alleen maar moe en wat emotioneler dan normaal niet echt huilen of zo maar ik kon veel weiniger hebben dan normaal. ook had ik het erg warm terwijl ik een echte kou kleum ben, ik zweet normaal dus nooit en nu liep het zweet me overal.
Ik moet donderdag ongesteld worden, ik verheug me nergens op maar toch vind ik het allemaal erg raar.

Nou we blijven hopen en ik duim voor je.

pally

Hey hallo,
Ik voel me echt net zo als jij, ik ben misselijk moet kokhalsen maar er komt niks uit, heb buikpijn loop de hele dag met me broek los anders doet het pijn. Heb ook ontzettende warme handen en voeten terwijl die altijd koud zijn, kan daardoor ook niet slapen dus ben veel wakker. En ben zeer emotioneel zelf als ik me even gelukkig voel moet ik al huilen.

Ik wordt echt gek van die onzekerheid..........ik kan er even niet meer tegen, maar dat zul jij ook wel hebben.
Ik heb op babybrabbel gekeken en daar stond dat ik vanaf 4 mei een thuis test kan doen dus ik ga proberen om het tot donderdag uit te stellen maar ik weet niet of me dat gaat lukken, dus ik zie wel.

Wel lekker om te weten dat ik niet de enige ben die in dit schuitje zit.....wanneer is jou NOD????? want jij hebt al 2 testen gedaan!!!

Liefs Mirella

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw op de site!!
Wat jullie allen schrijven komt mij ook erg bekend voor. Zweten, rode kleur in het gezicht. Jullie hebben warme handen en ik juist erg koude handen.

Ik ben 5 weken geleden gestopt met de pil om in blijde verwachting te raken van ons eerste mooie kindje. Ik ben in die week ongesteld geweest en ja, wel 2 keer. Echt heel erg raar, misschien een innestelings bloeding? Ach ja je haalt je alles in je hoofd...
Ook ben ik veel dikker dan normaal, zelfs andere mensen om me heen zien mij groeien en zeggen "Je bent toch niet zwanger???". Ik heb gistermiddag een test gedaan, maar daar kwam helaas niks uit. Ik zou vorige week ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks. Wel het gevoel dat het eraan komt, maar ja....
Hoe zit dat eigenlijk, kan je in de eerste weken van de zwangerschap je al erg opgeblazen voelen? Of gewoon echt dikker zijn dan voorheen?

Ook heb ik meer afscheiding dan anders, het is wat slijmerig zeg maar.
Misschien kunnen jullie wat advies geven?

Kus Kimmie

Terug
Bovenaan