Zwangerschap

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb 14 juli een zwangerschaps test gedaan. En die was echt goed positief.</p><p>Clearblue gaf 3+ aan dat zou zwz al 5 weken zijn.</p><p>Dan zou ik nu volgens eigen berekening 7 nog wat zijn.</p><p>Echter op de echo van afgelopen maandag gaf ie maar 5 weken aan.</p><p>Vk zei dat ik ongeveer 6 en halve week had moeten zijn.</p><p>Maar als ik dus terug tel naar de 14de is dat 2 weken en zou ik dus met 3 weken zwangerschap al positief getest hebben en volgens clearblue zelfs al 5 weken zijn.</p><p>Hoe kan dit?</p><p>Ik voel me wel heel misselijk.</p><p>Maar ik dacht voor 7 weken valt t mee.</p><p>Maar ik ben al bijna 4 weken misselijk en voor 5 weekjes zwanger vind ik mijn misselijkheid best wel erg.</p><p>Iemand die dit heeft meegemaakt ?</p>

Sowieso maakt CB een schatting van je termijn op basis van de hoogte van je hormonen. Het kan zijn dat je gewoon al heel veel hormonen aanmaakt en CB daardoor een langere termijn aangeeft. Heb je een regelmatige of onregelmatige cyclus? En weet je ongeveer wanneer je eisprong was? Want dat kan ook helpen met het berekenen van je termijn! 

10 juni was 1ste dag laatste menstruatie.
Hij is niet heel regelmatig maar schilt soms maar 3 of 4 dagen.
Nog niet eens.
En ik weet het niet precies meet of 24 of 28 juni was mijn eisprong.
T is mijn 2de kindje maar dit had ik toen niet.
En 2ling komt niet voor in mijn familie dus die kans is klein lijkt me. Anders kon dacht zijn dat ik daarom zoveel hcg aanmaak.

Zoals al werd aangegeven cb maakt een schatting. Kan inderdaad dat je veel hormoon aanmaakt. Dat had ik ook. Ik begin in week 5 ook met vreselijk misselijk zijn en overgeven.

Terug
Bovenaan