Zwangerschap

<p>Hallo mommy.s.  </p><p> </p><p>Ik ben nu 7+5 weken zwanger. En heb 2dochtertjes van bijna 8 en van 3.5 jaar.   Maar bij hun heb ik totaal nergens lastvan gehad.   Wel de moeiheid maar  niet zoals nu enorm veel last van zuur hele dag door, enorm veel last vanuitslag /puistjes  snel buitenadem en ga zo maar door hahhaha. Omg wie heeft dit ook of gehad..?    Sorry klaag modus even aan staan haha??</p>

ik heb al sinds de zwangerschap enorm last van puistjes haha... 1 week was het was rustiger.. ben nu 21,5 week en het wordt ietsje minder (maar nog steeds te veel voor mijn gevoel haha)
maar ik had dit ook vooraf de zwangerschap na het stoppen van de pil dat mijn puisten toenam... waarschijnlijk de hormonen die aan het werk zijn! haha

Ik had aan het begin van m'n zwangerschap ook heel veel puistjes en ik kon echt niks binnenhouden. Regelmatig kleine maaltijden eten, veel fruit eten, alleen water drinken en eventueel zuigen op hoestpastilles hielp bij mij erg goed tegen het zuur.

Ik denk dat je bij de eerste 2 zwangerschappen behoorlijk verwend bent geweest door bijna geen klachten te hebben  gehad haha..?
Dit wat je benoemt hoort er allemaal gewoon bij denk ik ?
Gefeliciteerd nog

Ik had bij mijn eerste ook weinig/geen serieuze klachten. Is een meisje geworden. Nu 19 weken zwanger van de 2e en tot 12 weken echt meer klachten als misselijk, moe, humeurig. Gelukkig trok het daarna weg en gaat het tot nog toe goed. Buiten adem met voornamelijk traplopen heb ik bij beiden. 
Succes. 

Terug
Bovenaan