Zwangerschap

Hoihoiiii

Ik wil even mijn verhaal kwijt…

Pfff wat een zwangerschap het begon allemaal heel leuk en was niks aan de hand.. 20 wekenecho was super goed! Tot dat ik weer heen moest voor controle zagen ze vlekken op mijn placenta.. ik werd doorgestuurd naar UMCG.. hun hadden wel vaker gezien maar wat blijkt nou werkt mijn placenta niet goed.. ze krijgt te weinig… ik moest 10 dagen heen en weer rijden voor een ctg in het UMCG tot de laatste dag ze is veelste klein was 33 week en ze woog 1200 gram… ik moet blijven.. ik ben opgenomen heb longrijpprikjes gehad.. heb daar een week gelegen mocht ik weer naar huis maar moest ik 2 x per dag naar Emmen naar het ziekenhuis.. heb dat elke dag 2 x gedaan tot zondagavond was het niet goed nu lig ik weer opgenomen in het ziekenhuis en is elke dag een verassing wat er gaat gebeuren.. of onze kleine meid nog mag blijven zitten of dat ze haar gaan halen… ik vind het zo spannend en eng het is allemaal zo onduidelijk ze kunnen ons ook geen duidelijkheid geven… ik ben nu 34 week ze willen proberen tot 37 week en dan halen ze het tenzij ze beter af is buiten mijn buik… pff het is echt heel zwaar…..
 
Succes

Ik heb met mijn 1e met een laagliggende placenta heel veel bloedingrn gekregen waardoor ik vanaf week 24 ben opgenomen en ik ervan uit moest gaan dat het helemaal fout zou aflopen. Hier ook longrijping. 2 prikken. De 3e was gelukkig niet nodig toen ik eindelijk de 34 weken had gehaald. Ik moest blijven omdat de placenta zo hard bloeden dat ik iedere x 1 tot 2 liter verloor en ze bang waren dat de placenta los zou laten. Wel een iets ander verhaal maar goed. Het is een eeuwigheid dan int ziekenhuis maar iedere dag is er 1. Ik ben uiteindelijk met 35.1 spontaan bevallen en dat begon wel met weer bloeding maar dit x wel krampen en harde buiken meting op het ctg. Gingen het gelukkig niet meer tegenhouden en was maar goed ook. Toen de placenta geboren werdt was die al half afgestorven. Maar het mannetje is nu alweer bijna 3. Dus wel een happy end. En het is het echt allemaal waard.

Het komt goed!!
 
Terug
Bovenaan