Zwangerschap

Nee hoor. Dat is zo wisselend per persoon. Ik kreeg pas rond zes weken wat kwaaltjes. Maar ik heb ook vriendinnen die nergens last van hadden of juist veel kwaaltjes. Het is zo verschillend per persoon.

☺️ gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dat begon bij mij pas rond 6/7 weken. Kotsmisselijk! Dus geniet er nog even van. Denk maar zo: mensen met kwaaltjes krijgen ook miskramen. En mensen zonder kwaaltjes gezonde babies. Kwaaltjes zeggen niet zoveel. 

Absoluut niet raar, 5 weken houdt in dat je eigenlijk pas 3 weken na de ovulatie zit en dat is dus nog echt vroeg. Het is niet raar om nog niks te voelen. Had ik zelf ook niet tot ruim 6 weken, toen ineens alles tegelijk haha! Zodra je baby flink gaat groeien ga je echt wel iets voelen ?

Onderhand ben ik op 10 december bevallen, maar ik heb mijn hele zwangerschap bijna geen kwaaltjes gehad. 
Ik vond het ook heel vreemd, wachtte ook letterlijk tot ik wel een keer misselijk of iets zal worden, maar nee.. 
Ik werd rond de 20 weken wel veel meer vermoeid. Op vakantie veel gelopen en kon toen wel duidelijk merken dat mijn conditie niet meer super was. Verder kreeg ik met 38 weken zwangerschap wat last van mijn bekken. 
Alles is natuurlijk wel gegroeid tijdens de zwangerschap, maar niet iets waar ik last van heb gehad (dus ook geen pijnlijke borsten zoals jij aangeeft). 
Ieder lichaam is natuurlijk anders.. dus ik hoop voor jou dat je ook niet zoveel last gaat krijgen van kwaaltjes :)

Terug
Bovenaan