zwangerschapcursus

hee meiden,

wou graag zwangerschap cursus doen,maar nu wordt ie hier van Icare vanaf 7 mei weer gegeven. dan ben ik alweer 32 week...zou het dan nog zin hebben om me op te geven? ze raden aan op te geven tussen 26 en 30 week!
dacht misschien weten jullie er iets van hahaha

Hoi Neomi,

bij ons moest je dit al met 12 weken doorgeven zodat je op tijd ingepland kon worden, misschien is dat per regio anders hoor.. ik hoop dat je ergens nog eerder terecht kan...ik doe op het moment Yoga, erg fijn moet k zeggen.

Succes!

haha ik zit ook niet in de randstad, een gat genaamd gemert, haha.... Ik zwem ook 1x in de week maar das gewoon vrij zwemmen (baantjes trekken) zwangerschapszwemmen viel op dezelfde dag als yoga helaas... Have fun met zwemmen!
Liefs

Ik weet ook niet of ik dat zou doen... Bij ons wordt je ook vanzelf ingedeeld en ik begin waarschijnlijk met 30 weken, en dat vind ik ook al laat. Weet trouwens ook niet of deze cursus wat is, vorige keer heb ik alleen yoga gedaan, en dat doe ik nu ook totdat deze cursus begint. Dat loopt nl gewoon het hele jaar door en je kan zo aanschuiven.

Bij ons moest je ook ruim van tevoren opgeven. heb het uiteindelijk niet gedaan, maar wel de minicursus van de VK en daarnaast zwangerschapszwemmen. Ik moet zeggen dat dat me erg goed bevalt!

ja zwemmen is ook leuk toch? ga daar maar voor en daar hadden ze sowieso plek nog dus dat scheelt! ze hadden me wel een verkorte cursus aan geboden maar dat moest dan in een andere plaats waar ik ruim een half uur voor moet rijden, nou daar heb ik natuurlijk geen zin in hahaha dus we gaan maar lekker zwemmen

Terug
Bovenaan