zwangerschapdsuiker def

Nou dames, vanochtend bij de gyn geweest en het is def ik heb de diagnose zwangerschapssuiker.

morgen moet ik naar de dietiste en volgende week weer dagcurve prikken en volgende week donderdag weer gesprek bij gyn en extra echo.

nu behoorlijk last van de warmte, en ben het nu echt zat lekker de laatste weken zwangerschap streng op dieet pffffffffffffffffff.

Jammer joh, nog net die laatste weken! Maar een dieet valt best mee hoor, je mag nog redelijk wat eten. Ik moet me sinds 25 weken aan een dieet houden en sinds 30 weken aan de medicijnen. Mijn waardes zijn niet meer goed te krijgen, dus ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid.
Hoe kwamen ze erachter bij jou?

jeetje das echt balen, en zeker zo tijdens de laatse weken :( bij mij is mijn suiker nu moeilijk onder controle te houden, maar moet zeggen het dieet is best te doen hoor!

succes!

De Vk kwam erachter die prikte gewoon pure check en kwam erachter dat hij te hoog was en toen ging het balletje rollen. ik heb verder geen klachten of althans zou ook niet weten wat de klachten zijn.

is idd balen zo de laatste weken, morgen krijg ik te horen wat mijn dieet wordt ben benieuwd.

Terug
Bovenaan