Zwangerschapjas

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben nu 20 weken zwanger. Het wordt nu ook een stuk kouder buiten, en aangezien ik nogal een kou kleun ben. Wil ik al graag een winterjas aan. Nou wilde ik van de week me winterjassen passen, en niet 1 gaat er nog dicht.

Weten jullie waar ze zwangerschapsjassen verkopen?

Thnx alvast!

Ik zag ze gewoon bij H&M, misschien ook wel online? En Zara heeft ook een hoekje met zwangerschapskleding, zag daar volgens mij ook een jas tussenhangen die eruit zag als  iets dat je ook nog zou dragen als je niet meer zwanger bent...

Succes!

Groeten, Saartje

Ik ben ook best een tijdje op zoek geweest voor een winterzwangerschapsjas. Ik hoor van sommige meiden dat ze een grotere jas kopen dan normaal.
Maar mamalicious heeft er nu ook een paar die erg leuk zijn en niet superduur. Ik heb er pas een bij Prenatal gekocht voor 69.95 en kreeg toen ook nog eens 25% korting op de mamamazzelkoopavond. Niet alle Prenatals hebben de jassen trouwens, maar de wat grotere wel. Mijn zusjes heeft overigens een A-lijn jas geleend die ook prima past en waar ze nog in kan groeien. Die jassen hebben alleen boven knopen en zijn op het moment helemaal in de mode!

Dit probleem heb ik ook!

Ik ben nu op zoek naar een leuke poncho, lijkt me ideaal.

Misschien ook iets voor jou?

Groetjes Sandra

(19 weken + 3 dagen zwanger van de derde)

Hallo,

Kijk eens op deze site: www.bellyfashion.nl

Hele leuke kleding en ook jassen, niet al te duur en hele goeie service.
Heb er al verschillende kleren besteld en altijd alles netjes op tijd gekregen.

Succes!!

Hoi,

Toen ik vorig jaar (in de winter) zwanger was, heb ik een poncho aangehad, ideaal!!
Ik ha ook een bruin lang vest, die ik boven met een speld kon vastmaken, voor als het iets minder koud was.

Succes met het vinden van een jas!

Groetjes van Gea

Ja een poncho is handig, Ik heb zelf een gewateerde cape. Lekker ruim en warm.
Succes verder!

Goedemiddag!
Ik ben zelf 21 weken zwanger en   ook een koukleum. Ik heb een jas met zo`n dubbele knooplijst zeg maar, een rijtje voor de sier en een rijtje om vast te maken, dit zijn 4 knopen, heb even getest en ik kan de bovenste laten zitten en die daaronder allemaal loshalen,  opschuiven en vastzetten dan krijgt de jas een soort van Alijn en past mijn buik er zat in. Succes met zoeken of knutselen!
Bauk

Terug
Bovenaan