Zwangerschapkwaaltjes

Hallo allemaal,

Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, zo'n 4 weken nu. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw, spannend en onbekend voor mij. Hadden jullie erg last van de bekende kwaaltjes? Ik voel o dit moment iets wat mijn borsten, voor de rest niet, of nog niet, dat weet ik dus niet.

Hoe ging dat bij jullie?
 
Hallo BO81,

Het is echt bij iedere mama en iedere zwangerschap anders. Ik had een week voor nod al allerlei kwaaltjes.

Was heel erg moe, veel gapen, misselijk, spugen, geen trek, rare smaak in de mond etc etc.... Zal je verdere details besparen want ik kreeg nog veel meer klachten maar ik ben ook zwanger van een tweeling (28+1) en daarom ook een dubbele aanmaak van het hcg hormoon.

Er zijn ook mama's die 9 maanden nergens last van hebben, hopelijk hoor jij ook bij die dames :)

Vaak komen de meeste kkachten/symptomen (als je er last van gaat krijgen) met zo'n 6/7 weken.

Wens je een super fijne zwangerschap en hopelijk zonder al teveel klachten.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Hallo

Voordat ik ongesteld werd wist ik al dat ik zwanger was, ik had namelijk de innesteling gevoeld.
Mijn borsten werden groter, in de nacht vaak waker. toen ik 7 weken zwanger was begon ik me echt misselijk te voelen de hele dag door. en spugen natuurlijk! verminderde eetlust, last van mn darmen etc etc.oja en heel heel erg moe
Maar iedere zwangerschap is natuurlijk anders en niet te vergelijken sommige zwangeren hebben helemaal nergens last van

liefs wilma
 
Hoi Bo81,
Ook ik had pijnlijke borsten en ik had last van m'n liezen (een lichte zeurende pijn). In het begin was ik niet zo moe, maar werd ik 's nachts veel wakker (en nog). Gelukkig was ik niet misselijk!

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan