Hallo Niekje,
Ik hoor dus over Geertgen eigenlijk alleen maar goede verhalen.
Wij hebben nu we weer de medische molen instapten ook overwogen om naar Geertgen te gaan. Ik vond het alleen best ver rijden, maar goed dat was een bijkomstigheid.(voor ons ongeveer 25 min)
Toen ben ik gaan nazoeken of mijn verzekering Geertgen vergoedde en dat is dus niet het geval. Daarom zijn we niet naar Geertgen gegaan.
ik vond het wel heel erg jammer, want met dr. Ruis (oprichter en Gyn bij Geertgen) hebben wij heel erg goede ervaringen. Hij is recht door zee, maar doet echt alles voor je.
Dr. Wissman vonden we ook een fijne arts, maar die brengt al het nieuws wat voorzichtiger.
Deze twee artsen werkten tot ongeveer 2,5 jr geleden in het ziekenhuis in Veghel en daar waren wij dus bij hen onder behandeling
ik ben met een vriendin wel eens bij Geertgen geweest. Het is er heel gemoedelijk. Vaak wel langer wachten (soms wel langer dan een uur). Wat ik bij hun ook heel positief vindt, is dat je na je bezoek aan de arts nog altijd even langs de verpleegkundige mag voor evt. vragen en om alle afspraken nog eens langs te lopen.
Ik wil je in elk geval ontzettend veel succes toewensen.
Natuurlijk hoop ik voor je dat je niet de stap naar Geertgen hoeft te zetten, maar als het moet, dan wens ik je heel erg veel succes toe. Is het voor jou ver naar de Mortel?
liefs, mama Peet