zwangerschaps belletje

A

Anoniem

Guest
Ik ben opzoek naar een zwangerschapsbelletje...

waar kan ik deze kopen?

en heeft iemand er hier misschien ervaring mee?

Hoi, bij mijn eerste zwangerschap droeg ik ook zo'n belletje en de baby reageerde hier echt op. Ze probeerde haast tegen het belletje aan te schoppen! Als ik zelf bewoog, bewoog ze mee. Ik heb het toen in Den-Bosch bij een zaak gekocht, maar die is er niet meer. Ik wil bij Prenatal gaan kijken, want dat eerste belletje bewaar ik voor mijn dochter. Groetjes, Ant

hoi
ik heb er 1 gekregen, vind het persoonlijk niets dus ik draag 'm niet, maar deze is gekocht bij de wereldwinkel.
groetjes Stephanie

hoi,

Prenatal heeft de belletjes zeker. M'n moeder wilde er ook 1 voor mij kopen en vond er een paar bij Prenatal.

hai tis allemaal vrij nieuw voor mij maar vroeg me dus af.. wat doet zon belletje?
groetjes mij

7 weken zwangert!

Het fijne weet ik er niet van (ben ook zwanger van de eerste). maar ik heb wel veel verhalen gehoord over dat kinderen naar het belletje toegaan en dat ze zo in stuitligging komen te liggen. Kweenie of dat waar is maar ik doe voor de zekerheid geen belletje om.

Ik heb ze bij prenatal niet zien liggen maar bij veel internetshops kom je ze nog wel tegen..

Er was een hele tijd terug ook al een discussie over die belletjes. Heel veel over dat het kindje in een stuit ofzo ervan kon komen te liggen............Ik heb erzelf geen verstand van maar misschien als je meer via zoeken op de site zoekt dat je de hele discussie nog kunt vinden. Succes

Groetjes Lillian

Die discussie wordt idd al heel lang gevoerd. Mocht je het nu toch willen heb ik hier een site voor je gevonden: mom2be

Terug
Bovenaan