Zwangerschaps BH

A

Anoniem

Guest
<p>Goedenavond aanstaande mama's, </p><p>Waar vinden jullie een goede zwangerschap Bh ? Als ik naar een hunkemoller ga willen ze me of gewoon een maat groter verkopen of een voedingsbh...</p><p>Groetjes! </p>

Dit is voor mij een zoektocht geweest, haha. Ik dacht wel te kunnen bestellen, maar dat viel goed tegen. Ik wilde bh’s zonder beugel, maar met vulling. Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de Prenatal! Niet duur, en zitten heerlijk! 

Zelf nooit zwangerschapbh aangeschaft. Werd zelfs afgeraden omdt omvang en alles steeds veranderd. Heb bij hema gewoon 2 x zo'n  goedkopere set van 2 gehaald met beugel. Was prima voor mij. Nu pas vlak voor de bevalling/uitgerekende datum (3 weken ervoor) setje goedkope besteld bij bonprix. Omdat het dan niet zo veel meer veranderd qua maat. Wel rekening gehouden met dat als er straks stuwing is dit ook nog uit kan maken qua maat. 
Straks als ik de goede maat weet wil ik andere voedingsbhs aanschaffen. 

Toevallig vorig weekend naar de Livera gegaan voor een voedingsbh.
zij adviseerde om pas een voedingsbh te kopen 4-6 weken voor de bevalling omdat dan de melkproductie goed op gang is.
heb dus nu een gewone bh gekocht maar dan iets groter en ruimer zodat het nog kan groeien allemaal! En later pas een voedingsbh aan te schaffen

De bh's van de Prenental zijn echt een aanrader. Ik kreeg last van gewone bh's en deze zitten comfortabel en m'n borsten hebben alle ruimte om groter te worden.

Inderdaad de Hema bh’s: voorgevormd en zonder beugel. Echt een aanrader! Ik heb alleen op een gegeven moment er van die verlengstukjes (voor de breedte) bij moeten kopen want ik kan heel weinig hebben qua druk rond mijn middel, dan word ik misselijk. 

Hier ook heel de zwangerschap de beugelloze beha’s van de HEMA gebruikt. Je hebt er 2 voor €25,- dus kwa prijs ook erg interessant. 
Verder gebruik ik nu ook de beugelloze tops van de Hunkemöller met dunne bandjes en gevoerd dat je toch het idee hebt dat je iets van een beha aan hebt.
Deze zitten echt het fijnst bij mij nu aan het eind van de zwangerschap (nu 40+1). 
Succes!

Terug
Bovenaan