zwangerschaps blues...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

het is zo gek, ik heb tot nu toe een bijna perfecte zwangerschap, zit over de helft, mn kleine doet het goed en ik heb vakantie...

Alle reden om gelukkig te zijn denk ik zo....

Maar ik voel me zo down, ik kan wel

Snap niet waarom... ben normaal juist altijd zo vrolijk en positief, zelfs als er nare dingen in mijn leven zijn kan ik nog vrolijk zijn... maar nu...

Herkennen meerdere dit? Zouden het de hormonen zijn???
En wat doen jullie ertegen als jullie je zo voelen???

Liefs van Nika in een dip (23,3w)

lekker herkenbaar!

ik heb ook nergens zin in en heb geen zin meer om nog zo lang zwanger rond te lopen alleen heb ik al wel weken lang last van pijn enzo dus niet echt voorspoedig ik ben ook al echt HUGE zeker naar mijn gevoel.

Ik ben nu bijna 33 weken van mij mag het wel over zijn :p

Hoi Nika,

Hier nog zo'n 1 het zijn idd je hormonen waar je last van hebt. Ik heb ook zo nu en dan een day off kan om alles wel janken en als ik dan de hele dag gehuild hebt is het ook weer ff over haha. Achteraf kan je er wel om lachen maar dan niet echt. 1 ding scheelt het gaat weer over en je moet er wat voor over hebben om zwanger te zijn zeggen ze dan maar liever hebt je niet dat dat er bij hoort maar goed. Nog ff door bijten en dan komt er een tijd dat het over is.

Veel succes ermee liefs Fruit Girl

ik ken het hoor...

Ik ben nu 23 wkn zwanger en helaas nog wel aan de medicatie omdat ik ziek blijf maar dat maakt me niet zoveel uit.. het vervelende vind ik dat ik zo snel moet huilen en me gwn soms ellendig voel..ik huil normaal nooit zo snel!

Als mijn vriend iets zegt of iets juist NIET zegt (hoe moet de arme man nou weten wat ik wil horen haha) moek alweer huilen hahaha...en dan roep ik huilend: pfff gaan we weer!!!
Is huilen en lachen tegerlijk af en toe hahaha! maar zal er wel bij horen denk ik...
ik hoop in ieder geval wel dat het over gaat want kan er niet meer tegen..

Sterkte iedereen met de tranen en we gaan ons maar voorbereiden op de kraamtranen :p

Pfoehhh... Ben dus niet de enigste...
En dan zeggen ze dat je zwangerschap een van de mooiste perioden van je leven is... Tja, misschien is dat ook wel zo, maar dan zonder die hormonen graag...

Heb er wel een goede remedie tegen gevonden:
Ben gister lekker naar de stad geweest; koopjes jagen...
Moet zeggen shoppen helpt best goed om je hormonen op andere gedachten te brengen...

Daarna kwam er nog een goede vriendin langs die ik een tijdje niet had gezien en s'avonds ben ik met een smile op mn gezicht (veel te laat) gaan slapen

Veel liefs van een (vandaag) erg blije Nika

Terug
Bovenaan