Zwangerschaps boeken

<p>Zijn er nog boeken die jullie aanraden? Er zijn er zoveel.. ik zie door de bomen het bos niet meer.</p><p>Ik ben nu 21 weken zwanger van de eerste.</p>

Ik heb nu 2 broeken van Mamalicious. Ik heb de broeken wel tweedehands gekocht, maar ik vind ze heerlijk zitten. H&M heeft volgens mij ook wel leuke en lekker zittende broeken. 

Hoi!
Idd Buskruid met Muisjes is erg leuk, vooral ook om te lezen. Is leuk geschreven. Erg informatief is De grote geboortegids. En voor de man is het boekje Aanpakken voor aanstaande vaders van David Borman een topper. Daarin staat alles wat een man moet weten en ook weer geinig geschreven door een (geloof de enige)mannelijke verloskundige. Hij geeft ook cursussen. Verboden voor vrouwen ;-).
Geniet van je zwangerschap verder.
Liefs, Maaike

Hahaha... Oeps, ik had inderdaad broeken gelezen. Boeken heb ik geen verstand van, behalve mijn 9 maanden dagboek en 'normale' boeken die ik lees. 

Ik heb het boek "wegwijs in de voedingsjungle" het is geen boek wat te maken heeft met zwangerschap maar wel met voeding. Ik vind het zelf echt een leuk boek omdat het over kinderen gaat van 0 tot 9 jaar. Borstvoeding, eerste hapjes etc etc. Het boek leest lekker makkelijk weg en heel veel leuke tips, simpele recepten enz.

Terug
Bovenaan